fbpx

סטנדאפיסט למסיבת רווקות

סטנדאפיסט למסיבת רווקות! נסו את מחשבון הסטנדאפ הראשון בישראל!

סטנדאפיסט למסיבת רווקות

הקליקו מעלה כדי להשתמש במחשבון הסטנדאפ הראשון בישראל כדי לאתר את סדנת הצחוק המתאימה לאירוע שלכם- חיפוש לפי תקציב!

באתר סטנדאפיסט יש מנוע חיפוש חדשים המאפשר לכם לאתר הפעלה מצחיקה לפי האיזור בו אתם גרים בארץ, סוג הקהל, כמות האורחים ואפילו סינון לפי תקציב! ככה תוכלו לאתר את האמנים שמתאימים לכם, לצפות בסרטונים שלהם ולצור איתם קשר מיד כדי לסגור אותם לאירוע הבא שלכם! שירות החיפוש ניתן ללא עלות ותמיד תוכלו לצור קשר עם מפיקי האתר על מנת לקבל עזרה בחיפושים.

אם חברתכן חוגגת את ימיה האחרונים כרווקה והחלטתן להפתיע אותה בצורה מיוחדת עם מופע של סטנדאפיסט למסיבת רווקות! קודם כל, ברכות על המקוריות. סטנדאפיסט הוא אטרקציה מדהימה ושונה למסיבת רווקות. חשפן כבר היה מליון פעם, אסטרולוג ונומרולוג זה קישקוש, ולמי יש כוח לסדנאות משמימות? אין אחת שלא אוהב לצחוק וסטנדאפיסט למסיבת רווקות זה הפתרון האולטמטיבי. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר.

הזמנת סטנדאפיסט למסיבת רווקות – להכי מצחיק ליום הכי חשוב

גידי ליבנה (גוט טאלנט ישראל, ערוץ טדי, פותחים יום ועוד…) הוא סטנדאפיסט ישראלי וקוסם בעל ניסיון של 15 שנים באירועים גדולים ואירועים פרטיים.

הניסיון הרב שלו באירועים מהסוג הזה יעזרו לכן להוריד את כאב הראש והדאגות מהבידור של הערב, ויאפשרו לכן לקחת את האירוע לשלב הבא! במהלך השנים הוא גיבש סגנון ייחודי המדייק לחוגגות באמצעות סטנדאפ מסיבות רווקות את האווירה הרצויה שאתן מחפשות. הוא עבר כל קהל בכל מקום ויש לו כמה טיפים בשבילכן שיהפכו את מסיבת הרווקות שלכן לבלתי נשכחת:

סטנדאפיסט למסיבת רווקות
סטנדאפיסט למסיבת רווקות

מסיבת רווקות הוא אירוע מאוד שונה באווירתו מאירועים משפחתיים ואירועי חברה, וחשוב שהסטנדאפיסט שתבחרו ידע להתאים את עצמו לאווירה שלכן! כמו כן חשוב שמצדכן תהיה נכונות להתאים את האירוע על מנת שהסטנדאפיסט יוכל לתת את המופע הטוב ביותר למסיבת הרווקות שאתן מארגנות.

 

לוח זמנים למסיבת רווקות עם סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית

 

 

במסיבת רווקות האווירה משוחררת ואינה רשמית, והרבה פעמים כוללת אלכוהול ו"תוספות נוספות" המשדרגות את מצב הרוח 🙂 זה דבר רצוי ונהדר, אך על מנת שהסטנדאפיסט שלכן יוכל לתת לכם את החוויה הכי טובה, חשוב לדאוג שהמופע שלו יהיה יחסית בתחילת האירוע על מנת שמצב הפיכחות יאפשר לו לתקשר עם הקהל.

 

תוכן מופע הסטנדאפ למסיבת רווקות

במידה ויש איזושהי רגישות בקהל חובתכן ליידע את הסטנדאפיסט שאתן מזמינות על מנת שיוכל לדאוג שכל מי שנוכחת במסיבה תוכל להנות מההומור. זהו עניין חשוב מאוד, קחו לכן את הזמן לעבור על רשימת המוזמנות ואפילו לתאם בקבוצת הוואטסאפ אם יש בעיה עם סוג הומור מסויים. במידה ולא תעדכנו אחרת – הכל הולך.

סטנדאפיסט למסיבת רווקות

סטנדאפ למסיבת רווקות בהתאמה אישית

חשוב שהסטנדאפיסט שאתן בוחרות לאירוע יעשה מעט שיעורי בית על כלת השמחה וחברותיה, ואולי אפילו יתאים ויכתוב כמה בדיחות בהתאמה אישית עבורכן. כדאי לכן לנדב כל פרט של מידע שיוכל לשפר את המופע ואת החוויה מהמופע הסטנדאפ למסיבת רווקות ורווקים.

 

**סטנדאפיסט למסיבת רווקות: הבחירה המושלמת**

מחפשים דרך ייחודית להביא קצת התרסה למסיבת רווקות? אין כמו סטנדאפיסט! מסיבת רווקות היא אירוע שאין לו שני, ולכן חשוב להשקיע בכל הפרטים. בחירה בסטנדאפיסט מקצועי ואיכותי יכולה להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

ההופעה של סטנדאפיסט מצחיק וכריזמטי יכולה להביא אווירה קלילה ומשעשעת לאירוע. הוא יצחיק את החברות, יגרום לכולן לשחרר מתחים ובוודאי ישאיר רושם מרשים.

בעת בחירת סטנדאפיסט, מומלץ לבדוק המלצות, לצפות בהופעות קודמות ולוודא שהומורו מתאים לקהל המטרה. בנוסף, יש להתחשב בתקציב, אך לא לוותר על איכות ההופעה.

בסיומה של המסיבה, כאשר החברות ישתחררו מצחוק והזיכרונות יהפכו לסיפורים שישובו לימים, תדעו שבחרתם נכון. אז אל תחכו, והזמינו סטנדאפיסט למסיבת הרווקות!

סטנדאפיסט טוב למסיבת רווקות יודע להתאים את האנרגיה ואת החומרים שלו על מנת שידברו לקהל הנוכחות באירוע. לכל אירוע יש וויב וחשוב שהסטנדאפיסט שתבחרו יתאים לכן. אל תתביישו לדבר איתו לפני זה על מנת לתאם ציפיות.

סטנדאפיסט למסיבת רווקות

סטנדאפיסט למסיבת רווקות: הפתרון המושלם לערב מרשים

מסיבת רווקות היא אחת החוויות המרגשות ביותר בחייהן של נשים צעירות שמתכננות להינשא. אם אתם מחפשים דרך מקורית ומהנה להוסיף לאירוע הזה טאצ' מיוחד, סטנדאפיסט עשוי להיות הפתרון האידיאלי.

הוספת סטנדאפיסט למסיבת רווקות יכולה לשדרג את האפשרות שלכם לצחוק וליצור זיכרונות חמים וטובים לכל המשתתפות. סטנדאפיסט מקצועי יוכל להפוך את הערב לשלם בצחוקים ושיחה מעודדת.

הוא יכול להשתמש בחוויות יומיומיות, סיפורים מהחיים הפרטיים, וגם בתחזיות לעתיד על מנת ליצור מופע מותאם אישית שיאטרף את הקהל. כמו כן, הסטנדאפיסט יכול להשתמש בפרובוקציות קלות שיתרמו לאווירה המסיבתית.

אז אם אתם מחפשים לשדרג את מסיבת הרווקות שלכם, חשבו על הוספת סטנדאפיסט לתכניות. הוא יכול להיות הלבשה חמה על האירוע שלכם ולהפוך אותו לערב מרשים וזוכר.

לא רק סטנדאפיסט

 

הסטנדאפיסט או סטנדאפיסטית הם לא רק סטנדאפיסטים מנוסים אלא גם קוסמים ואמני חושים. גידי ליבנה יתאים עבורכן את הסטנדאפיסט או סטנדאפיסטית אשר יוצאו את הכלה מלכה ולשים אותה בפוקוס של האירוע. מלבד הערך המוסף שבקסמים, השילוב שלהם עם ההומור יוצר חוויה היסטרית וחד פעמית של צחוק ותדהמה שתוודא שאת האירוע הזה לא יישכחו!

סטנדאפיסט למסיבת רווקות
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן