fbpx

סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים

מחפשים סטנדפאיסט ליום הולדת לילדים? נסו את מחשבון הסטנדאפ הראשון בישראל!

סטנדאפיסט לילדים

הקליקו מעלה כדי להשתמש במחשבון הסטנדאפ הראשון בישראל כדי לאתר את הסטנדאפיסט ליום הולדת לילדים המתאים לאירוע שלכם!

סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים – כי למי מגיע אם לא להם? אוצרות שלנו, אנחנו הולכים הפעם לפנק אותם בגדול. מופע סטנדאפ לילדים יעשה להם את היום הולדת הכי שמח אבר. לא משנה אם מדובר ביום הולדת 9, 19 או 90 – בכל גיל ילדים אוהבים לצחוק, ובמובן הזה לילדות אין גיל. אבל אין ספק שהגיל משמעותי לתוכן הסטנדאפ, וסטנדאפיסט לילדים חייב להיות מודע.

הגיל והגילה: סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים

ילדים זו שמחה, יום הולדת זו שמחה, וכששניהם נפגשים ולילדים יש יום הולדת – זה בדיוק הזמן לשמוח, ובגדול. סטנדאפיסט לילדים שמגיע ליום ההולדת הופך אותו לחגיגה בלתי נשכחת. את הכיף וההנאה, אף סופרלטיב לא יצליח לתאר בהגזמה.

וכשמדובר בסטנדאפיסט גידי ליבנה, שהוא גם סטנדאפיסט לילדים וגם אמן חושים?! וואו, אין ילד שלא יעוף על זה. הפעם אנחנו הולכים לקטוף בקלות את מדליית "ההורים המשקיעים" ולדעת שנתנו לילד את מתנת יום ההולדת היפה ביותר שהוא עשוי לקבל.

 

הגיל והתרגיל: איזה סטנדאפיסט מתאים לילדים?

לכאורה, קל לעשות מופע סטנדאפ לילדים. כך זה נראה במושכל ראשון. ילדים הם עם מקבל, הם מיומנים פחות ושיפוטיים פחות, קל להפתיע אותם וקל במיוחד להצחיק אותם.

אבל בדיקה מעמיקה יותר מגלה שפני הדברים שונים לחלוטין. ננסה להבין 2 דברים:

  1. למה סטנדאפיסט לילדים קטנים עובד קשה, ו-
  2. מהם האתגרים המיוחדים בסטנדאפ לנוער.

 

סטנדאפיסט לילדים קטנים – לא כל אחד יכול

נצא מנקודת פתיחה בסיסית: כדי ליצור סטנדאפ טוב, יש צורך בחיבור עמוק לקהל והיכרות קרובה עם העולם שלו, והשוני בין עולמות הילדים לעולמות שלנו הוא אתגר כמו כל שוני.

סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים
סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים

הקשיים במופע סטנדאפ לילדים קטנים

  • קשיי הבנה – מחקרים מראים שהתפתחות מוחית אדירה נעשית בין גילאי 7 לגילאי העשרה. למעשה, הפסיכולוגיה של ההתפתחות הקוגניטיבית מגדירה זאת כך: עד גיל הבגרות אין לילד יכולת לבצע אופרציות חשיבה פורמליות. במילים אחרות, ילדים קטנים לא מבינים דברים שלא נתפסים בחושים.

כדי לצחוק, צריך להבין את הפאנץ'. ילדים קטנים לא מבינים בדיחות שמתוארות מילולית, והם צריכים לחוות את ההומור באופן מוחשי. אחרת זה פשוט לא יצחיק אותם. סטנדאפיסט לילדים קטנים עובד קשה כדי ליצור הומור מוחשי.

  • קשיי שונות – לילדים יש עולם מושגים שונה. כשסטנדאפיסט לילדים מגיע ליום הולדת, הוא לא יכול להתבדח על ההזדקנות הכואבת – כי זה לא ממש מה שמעסיק את הילד. יש צורך ביצירת הומור מתוך החיים של ילדים.
  • קשיים שנובעים מאחריות חינוכית – יש נושאים שאולי מצחיקים ילדים, אבל בשום אופן לא נצחק אם נשמע שהילדים שלנו צחקו מהם… סטנדאפיסט לילדים מחויב לדאוג למופע נקי, ללא תוכן גס או פוגעני חלילה, וללא הומור שמתבסס על דעות קדומות וחילוק.
  • קשיי תקשורת – יש סטנדאפיסטים לאירועים, ואפילו סטנדאפיסטים לימי הולדת, שהם חיות על הבמה ואלופים גם באירועים קטנים. הבעיה היא אחת: אין להם את זה עם ילדים. הם עוצמתיים, כריזמטיים, לפעמים פשוט קולניים מדי – ולא מתחברים לקצב הרגוע ולרכות שילדים כ"כ צריכים.

 

לגידי ליבנה יש טאצ' עם ילדים, אפילו עם ילדים ממש קטנים. הוא הסטנדאפיסט המושלם לילדים – ליום הולדת ולכל אירוע.

 

קושי בהעברת סטנדאפ לנוער

כשמדובר בנוער אנחנו כבר מבינים יותר שקל – זה לא. גיל הנעורים הוא מתוק אך מורכב, ויש קושי בהעברת סטנדאפ לנוער אפילו עבור סטנדאפיסט מיומן.

  • גיל הנעורים מאופיין ברצון כרוני להפגין אדישות ולא להתלהב מכלום. נערים רבים משתדלים שלא להביע שום רגש, גם לא צחוק, הנאה או התלהבות. היעדר פידבק מקשה על הסטנדאפיסט, ובפרט סטנדאפיסט לילדים שרגיל לתגובות אקסטרה-נלהבות.
  • נשוב לשאלת ההתפתחות המוחית: ממצאים חדשים מעידים על הפלסטיות של המוח, הרבה יותר מכפי שחשבו עד לאחרונה. המסקנות הן שהתפתחות המוח ממשיכה גם בגילאי 20 ומעלה! בגיל הנעורים עדיין לא הסתיים שלב הארגון של המוח, שמסלק קשרים מיותרים בין תאי מוח. זה יוצר בלגן מוחי וקשיי ריכוז.

 

סטנדאפיסט לנוער צריך להתאמץ ולתפוס את הנערים, להשאיר אותם איתו, מרוכזים וקשובים. זה קשה פי כמה מאשר מבוגרים.

 

סטנדאפיסט לילדים ונוער – מי אתה?

אז מהם המאפיינים של סטנדאפיסט לילדים ונוער?

  • רכות, גמישות, אהבה – עוצמתיות גבוהה היא חיסרון במקרה הזה
  • חוסן פנימי, היעדר צורך בפידבק
  • אחריות חינוכית, יצירת תכנים מצחיקים ורגישים
  • הבנה גמישה לעולמם של הילדים, היכרות מעמיקה עם המושגים והתכנים
  • קסם אישי, כריזמה, ועדיף – מישהו שמוכר לילדים מהטלוויזיה. תרופה מלהיבה לאדישים שבחבורה

 

סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים – אבל לאילו ילדים?

תמיד טוב להשקיע ולפנק את הילד עם מופע סטנדאפ פרטי לילדים, ספיישל לכבוד יום ההולדת שלו. אבל במקרים מסוימים זה חשוב, משמעותי ותורם במיוחד.

  • ילד עם קשיים חברתיים – החוויה החברתית והמגבשת מרככת ומחליקה קשיים חברתיים
  • ילד עם קשיי ביטחון עצמי – הסטנדאפיסט שם את הילד במרכז ומביא להעצמה וחיזוק הביטחון העצמי
  • ילד שחווה תקופת סטרס או מצוקה – אין כמו צחוק כדי לרפא, לשחרר ולהפחית מתחים
  • ילד עם קשיי ריכוז והפרעות התנהגות – מגלה שהוא יכול להתרכז כשהוא רוצה, ושאפשר להפנות את האנרגיות לכיוונים חיוביים

 

לא כל סטנדאפיסט לאירועים הוא סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים!

אז הבנו כבר שסטנדאפיסט לילדים צריך לדעת לעבוד עם ילדים, אבל לא פחות מכך: סטנדאפיסט ליום הולדת צריך לדעת לעבוד עם יום הולדת. רוצים לדעת למה? בבקשה! סטנדאפיסט ליום הולדת צריך:

  • לעבוד עם קבוצה קטנה – לעשות מופע סטנדאפ בבית ספר עם 300 ילדים רחוקים, זה שונה מלעשות מופע סטנדאפ ל-10 ילדים בסלון: יש צורך להתייחס לכל ילד באופן אישי וקרוב
  • להתייחס ליום ההולדת, להדגיש אותו ספציפית
  • להשאיר את הזרקור על חתן יום ההולדת, אבל לא לשכוח את החברים
  • להיזהר לא להפוך את עצמו לחתן הערב! יש כאן ילד שהחגיגה היא סביבו ולא סביב המופע
  • להעביר מופע סטנדאפ ביתי, קטן, בקצב מתאים

 

סטנדאפיסט לילדים בזום – כדאי או לא?

ומה לגבי מופע סטנדאפ לילדים בזום? כמו בכל דבר, גם כאן יש יתרונות וחסרונות. הכל תלוי במצב, ויש מצבים רבים שבהם הזום הוא פתרון לא רע.

יתרונות חסרונות
המחיר מהווה בדר"כ יתרון בסטנדאפ בזום – מחיר נמוך יותר אמנם, סטנדאפ לילדים בזום הוא עדיין חוויה משכרת ואופורית, אבל סביר להניח שעוצמת החוויה לא משתווה לזו שבסטנדאפ בלייב
משך המופע דומה לכל מופע סטנדאפ לילדים ועומד על בין 30 ל-50 דקות למי שמעוניין בתכנית "ארוכה" שמשך הזמן שלה ארוך מהממוצע, כדאי לשקול שנית כשמדובר במופע בזום כיוון שאותו קשה יותר "למרוח", ובפרט במופע סטנדאפ לילדים – שבזום מתקשים יותר להתרכז
בדומה למופע סטנדאפ בלייב, גם כאן, יוצר הסטנדאפיסט עבור הילדים ויום ההולדת מופע אישי, מרגש, ייחודי ומותאם יש סוגי קסמים, שסטנדאפיסט כמו גידי ליבנה משלב במופע סטנדאפ לילדים מעבר לקטעי ההומור. במופע סטנדאפ לילדים בזום לא תמיד ניתן לבצע את הקסמים הללו, וילדים שמצפים להם עלולים להתאכזב מעט
הסטנדאפיסט פונה לילדים ומפעיל אותם, מתקשר אתם ובונה חוויה פעילה ושיתופית בדומה למופע בלייב אחרי הכל, קשה ליצור חוויה חברתית מגבשת בזום באותה רמה כמו במופע חי
מופע סטנדאפ לילדים בזום ניתן לבצע בכל מצב, גם אם ילד חולה / מבודד ואפילו גר רחוק ועדיין, ברוב המצבים הבריאים והשגרתיים ילדים יעדיפו מופע פרונטלי

 

אז בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ותמיד צריך לבצע את הבחירה האידיאלית למצב. כך או כך, סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים הוא מתנת היום הולדת היפה ביותר שתתנו אי פעם לילד. יום הולדת שמח, זה בטוח!

סטנדאפיסט לילדים
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן