fbpx

סטנדאפיסט לבת מצווה

בקרוב אתם מתחילים לתכנן את אירוע בת המצווה? זהו ללא ספק אירוע משמעותי מאוד עבור כלת השמחה שמרגישה לראשונה כיצד תשומת הלב עוברת ישירות אליה.

הנושא החשוב ביותר שצריך לשים אליו לב הוא האטרקציות שמביאים לאירוע, כך שהן יתאימו גם לבנות שמגיעות לשמח את כלת השמחה וכמובן גם לבני המשפחה המבוגרים יותר.

סטנדאפיסט מנוסה ומיומן לבת מצווה

קשה מאוד למצוא אטרקציה שתתאים הן לקטנים והן לגדולים, וברוב המקרים צריך להתפשר על מנת לרצות את כל הצדדים.

אטרקציה שיכולה להתאים לכל האורחים שצפויים לחגוג אתכם את בת המצווה זה סטנדאפיסט. סטנדאפיסט לבת מצווה יכול בהחלט לשדרג את הערב שלכם, ולהפוך את האירוע להרבה יותר שמח ומצחיק.

כי מי קבע שהאירוע חייב לכלול בתוכו אך ורק תכנים רציניים שנמצאים כמעט בכל בת מצווה שהתקיימה עד היום?

הגיע הזמן לצאת מאזור הנוחות, ולהפוך את אירוע בת המצווה להיות כזה שכל אחד מהאורחים לא יפסיק לדבר עליו. הזמנת סטנדאפיסט לסוג כזה של אירוע תהיה שווה מכל הבחינות, ובסופו של יום אתם תבינו כי עשיתם את ההחלטה הנכונה.

אז איזה סוג של סטנדאפיסט מומלץ להזמין לבת המצווה שנמצאת ממש מעבר לפינה? רצוי להזמין סטנדאפיסט מנוסה אשר מכיר את תחום האירועים הפרטיים ואירועי חברה על בוריו, ויוכל לספק לכם חוויה שיהיה לכם קשה מאוד לשכוח. הסטנדאפיסט גידי ליבנה הוא בהחלט האופציה הטובה ביותר עבורכם.

מדובר בסטנדאפיסט שנמצא בתחום כבר 15 שנה, ומכיר את תחום האירועים הפרטיים בצורה האידאלית. בנוסף לכך גידי הופיע במספר תוכניות טלוויזיה מובילות בניהן גוט טאלנט ישראל, ערוץ טדי, פותחים יום ועוד! כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מפקידים את האירוע החשוב שלכם בידיו של איש מקצוע מיומן שייתן לכם תמורה מלאה לאמונה שלכם בו.

כמובן שבאפשרותכם להגיע לאירועים השונים על מנת להתרשם מהצורה שבה גידי מעביר את האירוע בלייב, כך תוכלו לראות בצורה הטובה ביותר איזה סוג של סטנדאפיסט אתם מקבלים באירוע הקרוב שלכם.

 

סטנדאפיסט לבת מצווה
סטנדאפיסט לבת מצווה

כמה זמן נמשך מופע הסטנדאפ? אתם בוחרים!

סטנדאפיסט לבת מצווה יכול להרים את האירוע שלכם לגבהים שלא חלמתם עליהם, ומשך זמן המופע תלוי בעיקר בתקציב העומד לרשותכם. ברוב המקרים הדעה הרווחת היא לעשות מופע שנע בין 40-60 דקות בכללי, כך מצד אחד כל האורחים מצליחים ליהנות מההופעה אך מצד שני נשאר עוד מספיק זמן לעשות דברים אחרים.

כמובן שאם תרצו לעשות מופע ארוך יותר או מופע קצר יותר זה אפשרי, ובעיקר תלוי בדרישות שלכם שאותם נלמד בתחילת העבודה המשותפת. אז למה אתם מחכים? לפני שההתרגשות תהיה בשיאה והבלגן הגדול יתחיל, זה הזמן לשריין את גידי ליבנה לאירוע הקרוב שלכם.

 

מופע סטנדאפ שיתאים לכל האורחים באירוע שלכם

מהו החשש הגדול ביותר שיכול להציף אתכם כאשר אתם פונים אל סטנדאפיסט לבת מצווה? ככל הנראה מדובר בסוג האורחים שמגיעים לאירוע שברוב המקרים כולל גם בני נוער וגם בני משפחה גדולים. כיצד ניתן לעשות מופע סטנדאפ שיצחיק גם את הגדולים וגם את הקטנים? את המשימה הזאת תשאירו לנו.

גידי ליבנה ידע לבנות מופע אומנותי עוצר נשימה אשר יגע בכל אחד מהאורחים שמגיע לאירוע שלכם. לאחר שנים רבות של אירועים פרטיים, ימי הולדת, מסיבת רווקות וביחד עם המידע שאתם תספקו לנו, נוכל לבנות את המופע הטוב ביותר שיצחיק כל אחד מהאורחים בכל גיל. אז זה לא משהו שאמור להגביל אתכם או לעצור מבעדכם להזמין את אלון ליבנה לאירוע הקרוב שלכם.

סטנדאפיסט לבת מצווה גידי ליבנה

תוכן ייחודי אך ורק לאירוע שלכם

כלת השמחה מתחילה להתרגש? זה בהחלט אומר שאירוע בת המצווה נמצא ממש קרוב. אחד מהיתרונות הבולטים ביותר בהזמנת סטנדאפיסט לבת מצווה היא שתוכלו לקבל מופע שמותאם אישית אליכם וכמובן לכלת השמחה. הבדיחות יתבססו על סיפורי היומיום של כלת השמחה, כך שהיא תוכל להרגיש כי המופע לגמרי נבנה במיוחד בשבילה.

זה ללא ספק יכול להיות מיוחד מאוד שכל אחד מהאורחים הגדולים והקטנים יכיר את כלת השמחה על ידי בדיחות ומופע שלא יפסיק להצחיק אף אחד מהאורחים. כמובן שאם ישנם דברים חשובים שצריך לדעת מבעוד מועד אנו נעשה זאת בכדי שכולם יצאו מרוצים וכולם יצחקו מהמופע ולא ירגישו חוסר נעימות.

 

כמה זמן מראש מוטב להזמין סטנדאפיסט לבת מצווה

אנו ממליצים לכל אחד מהלקוחות שלנו לעשות את ההזמנה מוקדם ככל האפשר על מנת שתוכלו לשריין את התאריך המועדף עליכם. הדעה הרווחת היא לעשות זאת כחודשיים או אפילו שלושה חודשים לפני האירוע, כך תוכלו לדעת כי יש לכם תוכנית אמנותית סגורה לקראת הערב הגדול.

בנוסף אתם גם צריכים להיות עם ראש שקט, ולתת לנו להכין עבורכם את המופע הטוב ביותר. לכן אנו צריכים להיערך לערב הגדול שלכם מספר שבועות מראש, כך נבנה את התוכנית המושלמת ולא נחסיר אף פרט.

אז מה השלב הבא אתם שואלים? האמת היא שאתם נמצאים במרחק פסיעה אחת מלהזמין סטנדאפיסט לבת מצווה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, ואנו כבר נדאג לקבוע אתכם פגישה ראשונית שבה נתחיל לעבוד על הערב הגדול.

כמובן שהפגישה הראשונה היא ללא התחייבות ומטרתה העיקרית היא לאפשר לנו להיפגש וללמוד זה על זה כך נוכל לראות את התמונה הכוללת. המטרה המשותפת של כל אחד מאיתנו היא להפוך את האירוע שלכם לכזה שכולם ידברו עליו, גילי ליבנה הוא בהחלט הכתובת שלכם לאירוע מהסרטים.

ניסיון של שנים רבות ורזומה עשיר של אירועים רבים מכל הסוגים יהפכו אותו להיות האופציה הבטוחה והמשתלמת ביותר עבורכם.

סטנדאפיסט לבת מצווה
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן