fbpx

סטנדאפיסט ליום הולדת 20

תעשו הרבה כבוד לחוגג או החוגגת שפותחים את העשור השלישי לחייהם ומבינים שהומור טוב, קסם והמון עניין הם בסיס לא רע בכלל לחיים טובים. חיפשתם סטנדאפיסט ליום הולדת 20? סידרנו לכם מפגש היכרות קטן עם אמן הסטנדאפ העל חושי – גידי ליבנה.

ימי הולדת בימינו דורשים כמויות חסרות תקדים של מקוריות: מה קונים לחברה או אחות ובת יקרה שיש לה יותר נעליים משל קלואי קרדשיאן? איך מפתיעים אח יקר ובן אוהב שכבר מכיר את כל העולם דרך הנייד? במקרים כאלו אלמנט ההפתעה יכול רק לתרום ומה יהיה מוצלח יותר מלהזמין מופע סטנד אפ עד אליכם הביתה, שיעביר איתכם ערב של צחוק ורעיונות?

 

הכי מקורי, הכי קורע

בין שלל הרעיונות שאתם יכולים לגייס לעזרתכם כדי לחגוג כמו שצריך את יום ההולדת העגול והנחשק, כדאי שיהיה גם ניצוץ של מקוריות. מופע של סטנדאפיסט ליום הולדת 20 יכול להיות בדיוק מה שחיפשתם כדי להעביר ערב שלם עם חיוך מאוזן לאוזן ולשאול את עצמכם "אז מה בעצם ראיתי הרגע"?

זה מופע צעיר, קולח, שנון וחד שיתאים מאוד לחבר'ה צעירים, אבל גם אלגנטי ומעניין מספיק כדי לשלב את החבר'ה המבוגרים. וכשחגיגת יום ההולדת היא בכלל סאגה משפחתית, אין אידיאלי יותר מאשר סטנדאפיסט כדי להדליק את האווירה ולרקום בין כל המשתתפים חוויות וזיכרונות משותפים. סדנת צחוק

 

איפה כדאי לקיים את החגיגה?

כיום סטנדאפיסט לאירועים נוחת גם בסלון הביתי אם תבקשו, כך שמיקום ההופעה תלוי בכם ובכמות המשתתפים בסופו של דבר. אם מדובר בחגיגה שמשתתפים בה כל המשפחה והחברים, כדאי לשקול האם הבית שלכם יכול להכיל גם אזור שישמש את הסטנדאפיסט לאורך ההופעה וגם מספיק כסאות ישיבה מולו לכולם. אם הבית צפוף, גם מקום מושכר יעבוד נפלא.

סטנדאפיסט ליום הולדת 20
סטנדאפיסט ליום הולדת 20

מה עושה גידי ליבנה?

גידי ליבנה הוא אמן סטנד אפ ועל חושי המשלב את שניהם על הבמה. הוא מוהל קסם ואשליה בתוך עולם הקומדיה ויוצר מופע ייחודי מסוגו שמתאים גם למספר נמוך של משתתפים ובצורה אינטימית וגם למאות משתתפים באירוע יוקרתי. את גידי תוכלו להזמין ליום ההולדת בראש שקט ולהיות בטוחים שהחגיגה תכיל חוויה מסקרנת, מפתיעה והכי חשוב – קורעת מצחוק.

כיום גידי משמש כסטנדאפיסט ואמן על חושי במגוון רחב של אירועים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה, ימי גיבוש, אירועי חברה, סטנדאפיסט למסיבת רווקות ורווקים, עריכת מופעים לקהל בשפה האנגלית ועוד.

 

דברים נוספים שכדאי לשלב ביום ההולדת

מבחינת האטרקציה המרכזית של החגיגה, אתם מסודרים. אבל מלבד סטנדאפיסט ליום הולדת 20 – מה עוד מומלץ לארגן? ובכן, הדבר המרכזי ששווה לחשוב עליו הוא עניין ההגברה והמוזיקה. גידי ליבנה עצמו מגיע אליכם עם ציוד הגברה מתאים למופע כך שלא תצטרכו לדאוג לזה בעצמכם, אבל אם תרצו להשמיע מוזיקה בהמשך הערב כדאי שיהיה לכם פתרון יעיל. מניסיון, גם רמקול בלוטות' קטן ואיכותי יוכל לעשות יופי של עבודה בתוך הבית.

עוד עניין שכדאי להתארגן מראש לגביו הוא עניין הכיבוד. וכאן זה תלוי בכם, במשתתפים שלכם ובקיבה שהם מעדיפים לצעוד עליה. זה לא חייב להיגמר בביסלי ובמבה אלא אם יש תוקפת אתכם נוסטלגיה קשה לימי ההולדת ביסודי.

כיום אפשר להזמין גם ארוחה גדולה במשלוח שתספיק לכל המוזמנים (מפלאפל ועד סושי או המבורגר, הכל תופס) ולמשקיעים הגרנדיוזיים נמליץ על קייטרינג מפנק.

טרנד נוסף שתופס היום בעיקר בקרב חבורות הוא עניין השף הפרטי, שתוכלו להזמין כדי שיבשל לנגד עיניכם ארוחה שווה למספר מסוים של משתתפים. ומה לגבי התקציב? גם הפעם הדברים תלויים באופי האורחים שלכם.

אם צריך, עדיף לחלק את התקציב כך שכל משתתף ישלם מראש סכום מסוים. אפשר להשאיר את המסיבה כהפתעה לחוגג או החוגגת ולהכין הכל מסביב מבלי שהם ידעו מה בדיוק מתרחש בערב שמיועד להם.

 

מופע הסטנדאפ המוטרף של גידי ליבנה

הסטנדאפיסט גידי ליבנה חי ונושם את במות ישראל ב-15 השנים האחרונות. המופע שלו משלב קטעי הומור וסטנדאפ מושחזים, סרקזם, ווירטואוזיות, תעתוע ואשליה. ייתכן שאתם מכירים וזוכרים את גידי מתוכניות כמו "גוט טאלנט ישראל" או "חי באשליות" – התוכנית של גידי ליבנה בה הוא מככב ומשודרת בהוט ופרטנר TV. בשנת 2019 אף זכה גידי בפרס האמן המבצע של השנה מטעם איגוד אמני ישראל על מופע היחיד שלו "חי באשליות".

בנוסף, גידי ליבנה הופיע במופע הקסמים והקומדיה "Sorcerers Night" בשפה האנגלית ויזם מופע בשם "הקופסא" שעסק באמנות חושים ותיאטרון, מה שהפך אותו לאמן המזוהה ביותר עם תחום אמנות החושים, האשליה והקומדיה גם יחד. בשנת 2018 הציג גידי את המופע הייחודי שיצר בפסטיבל הקומדיה הישראלי והופיע לצד שלל סטנדאפיסטים מובילים כאחד מאמני הבית הקבועים ב"קאמל קומדי קלאב".

 

סטנדאפיסט ליום הולדת 20: אז שנשריין תאריך?

אם רציתם סטנדאפיסט ליום הולדת 20 משום שאתם מחפשים משהו מקורי, סוחף, מסקרן וייחודי – זה בדיוק המופע המתאים עבורכם. החוויה נעה בין תדהמה לצחוק מתפרץ, בין לסת פעורה לשרירי בטן כואבים, בין שמחה ואושר לחוגג/ת ובין ערב של כיף עם כל המשתתפים. גידי ליבנה יעביר לכם ערב מלא אקשן ועניין וידאג לערוך לחוגגים היקרים יום הולדת חלומי וכיפי שלא ניתן לשכוח.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן