fbpx

סטנדאפיסט ליום העצמאות

ביום ו' בתאריך ה' באייר תש"ח, 15 לחודש מאי בשנת 1948, הכריז דוד בן גוריון, מנהיגה הבלתי מעורער של הציונות בארץ ישראל ומחוצה לה, על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל.

מאז ועד היום, יום העצמאות הוא היום השמח ביותר של מדינת ישראל ולציונות בכלל, בלוח השנה. היום הזה נחוג ברוב פאר בהופעות המוניות בערב יום העצמאות, שרובן מאורגנות בידי העיריות והרשויות המקומיות בכל אזור ואזור.

המופעים עצמם כוללים הופעות אורח של זמרים מפורסמים או להקות, וכן של חבורות זמר, רקדנים ואמנים פחות ידועים ומפורסמים. בין השאר, ניתן לראות מעת לעת הופעה של סטנדאפיסט ליום העצמאות במופע בידורי ומצחיק, המוסיף הנאה לערב שכל כולו מוקדש לחירותו המחודשת של העם היהודי בארץ ישראל.

יום העצמאות עצמו הפך, עם השנים, ליום של סעודה אחת גדולה המורכבת רובה ככולה מסוגים של עוף ובשר, צלויים על האש. אבל גם במהלך החג, יש הבוחרים ליהנות מהופעות שונות הן אמנותיות והן בידוריות, הכוללות במקרים רבים גם הופעות של סטנדאפיסט ליום העצמאות ופחות מתחברים לעניין המנגלים.

מהו בדיוק הפירוש של המושג סטנד אפ? מה מייחד את ההופעה של סטנדאפיסט ליום העצמאות, ביחס לכל מופע בידור אחר? היכן ניתן השיג מופע סטנד אפ ליום העצמאות, שתהפוך גם את הקהל האדיש ביותר לשמח ונרגש? בשורות להלן נסקור את הופעות יום העצמאות ואת הייחוד שלהן.

 

סטנד אפ ליום העצמאות – מינימום תפאורה, מקסימום הנאה

מופע סטנד אפ הוא, על פי הקביעה של כל המומחים לתחום הבידור, אחד המופעים המבדרים ביותר, אם לא המבדר והמצחיק ביותר עבור קהל מאזינים כל שהוא. אמנם ההיסטוריה של הבידור בכלל ושל מופעי הבידור בישראל בפרט, ידעה מופעים מצחיקים במיוחד שהצופים בהם הרעידו את האולמות בקולות הצחוק, צהלות השמחה ומחיאות הכפיים בזמן ההופעה ולאחריה.

אבל עם זאת, האימפולסיביות של הופעת סטנדאפיסט ליום העצמאות ובכלל, הופכת את ההופעה שלו למשהו ייחודי. במרבית המקרים, שתי הופעות שונות של סטנדאפיסט לא תהיינה דומות זו לזו, ומה שיקבע את אופי ההופעה יהיה בעיקר הקהל. אחת הלהקות הגדולות בכל הזמנים בתחום, היתה להקת "הגשש החיוור" שבמשך כמעט ארבעים שנה, מילאה אולמות והצחיקה דורות של ישראלים.

סטנדאפיסט ליום העצמאות
סטנדאפיסט ליום העצמאות

ואולם ההבדל בין הופעות מהסוג המתואר לעיל לבין סטנדאפיסט ליום העצמאות, למשל, טמון בעובדה שחברה "הגשש" התכוננה היטב לכל אחד מהמופעים, ושיננה היטב הן את המילים והן את התזמון והמאפיינים של כל אחד מהפאנצ'ים בהופעה.

סטנדאפיסט ליום העצמאות וסטנדאפיסטים בכלל, באים מוכנים עם נושא ההופעה, וסקיצה כללית של מה שהולך להתרחש במהלכה. עם זאת, הם מוכנים גם לשינויים, שהם הכרח המציאות כאשר יש אינטראקציה מתמדת עם קהל הצופים.

אמן סטנד אף ניצב לבדו מול הקהל, וכל מה ישי לו היא תכנית הפעולה שלו והיכולת שלו להבין את קהל הצופים, להתחבר אליו ולתת מענה הולם (והומוריסטי, כמובן) לדרישות הקהל.

 

סטנדאפיסט ליום העצמאות – מה מייחד אותו לעומת מופעי בידור אחרים

ערב יום העצמאות, היום שבו פועלות הבמות הגדולות בכל יישוב ויישוב, נחשב ליום השמח ביותר בשנה עבור ישראלים וציונים. הצורך והיכולת לשמוח מתעצמים, נוכח הרושם העגום שמשאירים אירועי היום הקודם, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

דווקא על הרקע הזה, ניתן להבין את הצורך הכללי לשמוח. הופעה של סטנדאפיסט ביום העצמאות מעניקה את ההזדמנות לסטנדאפיסט עצמו לצבור קהל מעריצים, שיכירו אותו ויתחברו אליו.

סטנדאפיסט ליום העצמאות יכול להופיע על במת יום העצמאות כאומן יחיד, או כחלק מקבוצת אמנים המנעימה את הערב המאושר לקהל הצופים. בשנים האחרונות יותר ויותר מוסדות גדולים, ערים ועיירות, שוכרים את שירותיהם הטובים של סטנדאפיסטים מקצועיים להופעות אורח ביום העצמאות, כמו גם בהזדמנויות רבות אחרות.

זאת, תוך הבעת אמון ביכולת שלהם להתחבר לקהל ולזרום איתו לכיוון הנכון, ומתן מענה לדרישות המשתנות ולאופי המשתנה של הקהל הישראלי האוהב, אבל התובעני. אם יש לך עניין בארגון מופע של סטנדאפיסט ליום העצמאות ובכלל, זה המקום הנכון בשבילך.

כדאי ליצור קשר כבר כעת, על מנת לבדוק את האופציות הניצבות מולך. אנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהתאם ויסייעו לך לבחור את סוג ההופעה הנדרשת, אורך ההופעה ואת קהל היעד שאליו ההופעה הזאת מכוונת.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן