fbpx

סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות

בחירה של סטנדאפיסט שיוכל להרים את האירוע של וועד העובדים שלכם או יום הגיבוש שאתם מתכננים לעובדים זה בוודאי משהו שצריך לדעת לעשות בשום שכל.

לא לכל אחד יש את הכישורים הנדרשים בכדי לבדר את הנוכחים כנדרש, ולפיכך יהיה כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם בוחרים בשירותיו של אחד כזה.

בכדי שאתם תוכלו לבחור בקלות סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות, יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתנסו להבין מהו סוג הסטנדאפיסט שהכי מתאים לכם.

לאחר שזה יהיה לכם יותר ברור, כמובן שאתם תוכלו להיות יותר שלמים עם הבחירה שלכם ולדעת שאתם הולכים על בטוח עם הבחירה שלכם.

תבחרו באדם המתאים ביותר כסטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות

אם אתם לא מתכוונים להתפשר על טיב האירוע בשום צורה, אז יהיה כדאי לכם להתחיל ולנתח את השיקולים שלכם בצורה כזו שתנסו להבין בעצם מה אתם יכולים לעשות על מנת להפוך את כל המתרחש להרבה יותר מהנה.

אתם לא צריכים להתלבט יותר מידי כאשר אתם בוחרים באחד עם המלצות.

דרך מעולה להתרשם מכישוריו של אחד שעוסק בתחום הזה תהיה לבדוק את ההופעות הקודמות שלו, וזאת במידה ויש לו סרטונים ברשת למשל. כך אתם תוכלו להיות הרבה יותר בטוחים בבחירה שלכם וזה יאפשר לכם להיות החלטיים למדי עם כל מה שאתם בוחרים לעשות במובן הזה, כך שאתם תוכלו ללכת על בטוח עם הכוונות שלכם.

סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות
סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות

הופכים את האירוע להרבה יותר מעניין

אתם בוודאי רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים בכדי שהאירוע הקרוב שאתם מתכננים יוכל להיות כמה שיותר מעניין, ולפיכך אתם צריכים לחשוב מחוץ לקופסה על כל מה שאתם בוחרים לעשות במובן הזה וליישם את כל הרעיונות המעניינים שיש לכם. אנו בטוחים שעם תכנון נכון אתם תוכלו להשיג את מבוקשכם.

לעתים בחירה ברעיונות הפשוטים ביותר זה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת להקפיץ את הוועד לעובדים או יום הגיבוש שאתם מתכננים. לפיכך אנו נמליץ לכם לחשוב ברצינות על האפשרות להזמין איש מקצוע שיוכל להצחיק את הנוכחים במקום ולעשות את עבודתו בצורה לא רעה בכלל.

כמה זה אמור לעלות לכם בכלל?

סכום הכסף שתצטרכו לשלם בעבור שירותיו של סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות יכול להשתנות בהתאם למידת הניסיון שלו והכישורים שלו בתחום.

אם למשל תבחרו להזמין סטנדאפיסט אשר מתפקד גם בתור קוסם, אז כמובן שהמחירים צפויים להאמיר, והרי זה משהו שאתם צריכים להביא בחשבון.

לאחר שתעשו את הבדיקות שלכם אודות אנשי המקצוע השונים שיכולים להציע לכם את השירותים שלהם, אתם כמובן תוכלו להחליט בצורה הרבה יותר ברורה מהי האפשרות הטובה ביותר שאתם יכולים להעלות בדעתכם, וזה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון מהבחינה הזו.

תחשבו על טובת הוועד או יום הגיבוש שאתם מתכננים

בכדי שהאירוע שאתם שוקדים עליו יוכל להיות מוצלח מכל הבחינות, כמובן שיהיה כדאי לכם לחשוב פעמיים על הבחירה שלכם ולזכור שאם רק תבחרו להזמין את האדם המתאים ביותר, אז כל האירוע שלכם יוכל להיות הרבה יותר מוצלח וכולם יוכלו ליהנות בו הרבה יותר בסופו של דבר.

תחשבו על כל השיקולים שלכם והדברים שיכולים להשפיע על הצלחת האירוע שלכם, שכן זה בסופו של דבר מה שצריך לעניין אתכם כאשר עומדים לנגד עיניכם כל הדברים שאתם יכולים לעשות בעת החשיבה על הדברים השונים שקשורים בתכנון האירוע שלכם. עליכם רק לנסות ולהבין איזה אופי אתם רוצים להקנות לאירוע שאתם מתכננים כעת.

גורמים לכל העובדים לצחוק באירוע

אין כמו להסב אושר, שמחה והרבה צחוק לכל הנוכחים באירוע שאתם מתכננים, והרי שאם אתם רוצים לעשות זאת בצורה הפשוטה והיעילה ביותר, אז יהיה כדאי לכם לנסות ולהבין בעצם איך אתם הולכים לתכנן את האירוע עצמו על כל רבדיו ומה אתם יכולים לעשות בכדי לראות שבסופו של דבר כל הנוכחים יוכלו להיות מרוצים מן המתרחש.

עליכם לחשוב על הדרך שבה אתם הולכים לתכנן את האירוע כולו, שכן אם תדעו לעשות את הדברים בצורה מוצלחת, אז הדבר כמובן עשוי לעודד את העובדים שלכם להרגיש חלק אינטגרלי מהאירוע כולו שבחרתם לתכנן, ואנו סבורים שזה משהו שיהיה חשוב לכם, וזאת במיוחד כאשר אתם נמצאים בשלב שבו אתם מתלבטים לגבי הדברים שתוכלו לעשות במהלך האירוע עצמו.

אל תנסו להקשות על עצמכם יותר מידי עם תכנון האירוע עצמו, שכן הבחירה שלכם ללכת על רעיון פשוט שעשוי לעשות את העבודה זה כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להפוך את האירוע שאתם מתכננים לסיפור הצלחה.

תכנון נכון של האירוע למען העובדים

בכדי שאתם תוכלו לראות את העובדים שלכם, אשר צפויים לקחת חלק בוועד העובדים או בערב הגיבוש שאתם מתכננים, נהנים מן המתרחש ומרגישים כמה שיותר בנוח עם מה שקורה, אז יהיה כדאי לכם לחשוב היטב על כל מה שאתם בוחרים לעשות.

הזמנה של סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות זוהי בחירה יוצאת מן הכלל שאתם יכולים לשקול במידה ואתם רוצים להפוך את המאורע כולו להרבה יותר מעניין, וזה משהו שכל אחד מכם יכול לעשות בקלות ובתוך זמן קצר. רק צריך לחייג אל סטנדאפיסט לוועדי עובדים וחברות שאתם בטוחים בכישורים וביכולתו לעשות עבודתו כראוי.

סטנדאפיסט לערב גיבוש
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן