fbpx

סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות

מחפשים סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות? הקליקו כאן למנוע החיפוש!

סטנדפאיסט ליום הולדת לבנות

הקליקו מעלה כדי להשתמש במחשבון הסטנדאפ הראשון בישראל כדי לאתר את הסטנדאפיסט ליום הולדת לבנות המתאים לאירוע שלכן!

צחוק מחבר בין חברות ומכרות, יוצר עבורן חוויות ורגעים יפים שנשארים בזיכרון. ואיפה עוד תוכלו ליהנות מכל אלו תוך כדי שאגות צחוק מטורפות, אם לא בהזמנת סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות?

האמת היא שחיפשתן מתנה ולא ממש מצאתן, נכון?

כבר שעה שאתן מסתובבות בכל האתרים האפשריים ומחפשות לה מתנה שפויה שהיא לא תרוץ להחליף בבוקר למחרת. אם הגעתן לכאן, סימן שהבנתן ששום מוצר לא ישמח אותה מספיק, אבל לפחות מזדמן לכן לשמוע למה סטנדאפיסט הוא ה-מתנה שאתן חייבות להזמין לה!

 

הומור הוא צורך!

סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות הוא האטרקציה הכי טובה לאירועים לקהל הבוגר. לילדים יש את המפעילה הקופצנית שמפזרת צלילים ונצנצים (שלוקח חודש בממוצע לנקות) ולמבוגרים יש הומור. אז נכון, הסטנדאפיסט גידי ליבנה לא יוכל להתחפש למפעילה ולפתוח בשבילכן דוכן איפור לנסיכות, אבל תהיו בטוחות שאת הנצנצים הוא כבר יפזר בדרכו שלו: המון הומור בלתי פוסק ומצחיק עד דמעות.

 

כי זאת סיבה למסיבה

עם יד על הלב: מתי בפעם האחרונה נפגשתן רק אתן, החברות וקרובות המשפחה והעברתן ערב של הנאה וצחוק? סטנדאפיסט לאירועים כמו יום ההולדת הוא בדיוק התירוץ כדי לארגן מפגש בין כולן ולדאוג שהן יהיו שם. כמובן שתצטרכו להזמין אותו מספיק זמן מראש וזה ייתן לכולן זמן להתוודע לתאריך ולהתאים את עצמן אליו.

 

כי המופע קורע

סטנד אפ הוא דרך להשתחרר, למצוא נחמה בהומור ובצחוק ולהתגבש עם מי שאנחנו אוהבים. גידי ליבנה – סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות ישאל אתכן שאלות על החוגגת לפני הגעתו וישתמש בהומור והקסם הטבעיים שלו כדי לצבוע את הערב בצבעים שמחים וקלילים.

מלבד היותו של גידי ליבנה סטנדאפיסט וקומיקאי, הוא גם אמן חושים ולכן יוכל לשלב בין שתי המיומנויות בצורה חלקה, מדויקת ושסוחטת התפעלות מכל המוזמנות. תחזיקו חזק את הבטן והלסת כי שתיהן עומדות לכאוב – התזמון של הפאנצ'ים, ההומור הסרקסטי וגם היכולת להרשים את הנוכחות על ידי הגשה חדה ושנונה תיקח כאן חלק. מה שבטוח הוא שאת הערב הזה כולן יזכרו.

סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות
סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות

כי מוכרחים לעשות שמח

יום הולדת הוא בעצם יום החג האישי של מלכת המסיבה ולכן חשוב לשמור בו על טון קליל ומהנה. סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות יוכל לעשות בדיוק את זה ולגרום לכל אחת לחייך, לצחוק ולשמור על רמת הומור גדושה ומכובדת לאורך כל הערב.

 

סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות עשרה

ומה אם החוגגת היא בכלל נערה שמחפשת חגיגה מקורית, משהו חדש וטוב שיפעיל את כל החברות ויבדר את כולן? מופע הסטנד אפ של גידי ליבנה הוא האמצעי הכי מתאים שיש – מבדר, מפתיע, מתוחכם וסוחט דמעות של צחוק מכולן. כמובן שהמופע איננו כולל גסויות או אלמנטים בלתי חינוכיים ומתמקד בהומור משובח בלבד.

 

ויש עוד המון יתרונות

סטנדאפיסט ליום הולדת משתבץ בקלות בכל חגיגה פרטית ומגיע עד למקום עצמו, מבלי שהחוגגות נדרשות להגיע עד אליו. בדומה להזמנת סטנדאפיסט למסיבת רווקים גם כאן אפשר לבצע תחקיר על חוגגת יום ההולדת, לספר סיפורים משעשעים, מקרים מצחיקים או פרטים מעניינים על חייה ולשלב אותם כחלק אינטגרלי במופע.

כמובן שהדבר תלוי ברצון הטוב של המשתתפות, לכן ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם קבוצת המוזמנות ולהחליט יחד האם להזמין מופע סטנדאפ המשלב קטעים מעולמה האישי של החוגגת, או שמשאירים בידי גידי את פיזור ההומור החופשי וההיסטרי.

 

אז מה עדיין לא ידעתן על גידי ליבנה?

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות, לבנים, לשני המינים, לאירועים, מסיבות רווקות, כנסים, ערבי חברה ובעצם קומיקאי שנון ונמרץ שפשוט יגיע לאן שתזמינו.

כפי שקראתם, סטנדאפ היא לא התכונה היחידה ששמורה למופע וגידי הוא גם אמן חושים שצבר מעל 15 שנות ניסיון בהופעות מול קהל, כולל כאלו שנערכו בתיאטרון, על במות הסטנדאפ הישראליות הגדולות ובמגוון אירועים פרטיים ועסקיים. כיום גידי ליבנה מציע מופע שלם ומושחז גם בשפה האנגלית.

אולי הכרתן את גידי מהטלוויזיה, שם הוא מככב בתוכנית קוסמות קומית משלו בשם "חי באשליות" המשודרת בהוט ופרטנר טי וי, הדהים את שופטי הפאנל ב"גוט טאלנט ישראל" וגם הצחיק לא מעט אולפנים כשהתארח בתוכניות כמו "פותחים יום". במופעים שלו, הוא נוהג להציג את הצד הפחות רציני ומוקפד של עולם הטלפתיה, מה שמזכה אותו בסגנון אישי משלו ושניתן להגדיר כ"קומדיה עם עוקץ".

אם כל אלו עדיין לא הספיקו כדי לשכנע אתכן להזמין את גידי בתור סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות, אולי תתרשמו ממופע הקסמים שבו הוא מופיע – "Sorcerers Night" המדורג בטריפ אדוויזר כמופע הטוב ביותר בישראל. בנוסף, מופע היחיד שלו משנת 2019 שנקרא "אשליות" הפך להצלחה ואף זיכה אותו בפרס איגוד אמני ישראל עבור האמן המבצע לשנת 2019.

 

הצלחנו לשכנע אתכן ששעה של צחוק וגיבוש עם הבסטיז הם הדבר הכי טוב שאתן צריכות?

הזמינו את גידי ליבנה כסטנדאפיסט יום ההולדת והתחילו לתרגל את שרירי הבטן והלסת. מומלץ לשריין אותו לתאריך הרצוי לכן בהקדם.

סטנדאפיסטים ליום הלדת לבנות
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן