fbpx

סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים

מתי בפעם האחרונה נפגשתם עם כל המשפחה והחברים לערב של צחוק מתגלגל והומור בשפע? סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים היא בדיוק הפעילות שתגרום לזה לקרות, תשמח ותגבש את כל המשתתפים וכמובן תיצור חוויה מדהימה לחוגגים עצמם.

מתנה מקורית ליום ההולדת: מופע סטנדאפ פרטי

אם חיפשתם מתנה במשך הרבה זמן ואתם מתלבטים מה ישמח את החוגגים עד הגג, מופע סטנד אפ קורע וסוחף יכול להיות התשובה. אז למה סטנדאפיסט ליום הולדת בכלל?

בגיל מסוים כבר יש הכל. או לכל הפחות את כל המוצרים החומריים הנחוצים. אז מה קונים לחוגגי יום ההולדת כדי להעצים ולשמח אותם ואיך גורמים למתנה שלא להיות בנאלי? סטנדאפ ליום הולדת למבוגרים יכול להיות התשובה שחיפשתם – שעה מלאה בבידור והנאה לכל האורחים, יצירת חוויה משותפת והכי חשוב – שמירה על האושר והחיוך של החוגגים!

יתרונות הסטנדאפיסט לחגיגה

סטנדאפיסט לאירועים נוכח במגוון רחב של חגיגות ושמחות, ביניהן ערבי חברה, ברית או בריתה, ימי גיבוש, כנסים, מסיבת רווקים/ רווקות ועוד. המופע הופך בקלות רבה לאטרקציה המרכזית ומאפשר לכל המשתתפים לצחוק ולשמח יחד. מופע סטנד אפ למבוגרים הוא הופעה פרטית ואטרקטיבית שמגיעה עד לחוגגים עצמם ונערכת בסלון הבית, במסעדה או בכל מקום אחר שהוקצה לטובת החגיגה.

 

ולמה דווקא גידי ליבנה?

אז אחרי שהבנו למה סטנדאפיסט יכול לתפקד כמתנה המושלמת למסיבת יום ההולדת המתקרבת, הגיע הזמן להבין למה גידי ליבנה הוא הבחירה שתפורה עליכם ועל כל המוזמנים:

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט, קומיקאי ואמן חושים ישראלי עם רזומה עשיר ביותר של הופעות בפני קהל בכל גודל וסוג, שכבר התנסה במאות מופעי סטנדאפ ליום הולדת למבוגרים וחתם את כולם בשאגות צחוק והנאה צרופה שעליה נוהגים לדבר עוד זמן רב אחר כך.

סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים
סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים

המופע משלב בדרך מקורית, מושחזת ומלאה הומור בין עולם הטלפתיה הרציני והמוקפד ובין טהרת הסטנד אפ שכוללת אופי הרבה יותר חופשי ומשוחרר ונועדה בעיקר כדי לצחוק וליהנות מהחיים. גידי רוקם את השילוב בין שני הכישרונות האישיים על ידי מגוון קטעים מפתיעים ומסקרנים לאורך מופע יום ההולדת ומצליח לרתק את הסובבים בקלות רבה.

כן, יש אלתורים והרבה הומור שנון, אך ניתן גם להתאים את המופע לקהל עצמו, למשל עריכת מופע סטנדאפ למבוגרים בצורה "נקייה" ללא גסויות או ביצוע המופע בשפה האנגלית.

 

רקורד עשיר ומוצלח על מגוון במות

היכולת של גידי לשלוף בדיחות וקטעי הומור לאורך המופע עומדת בפני עצמה, אך אי אפשר שלא להתפעל גם מהשליטה בסוגסטיה ובזריזות הידיים, שהופכת את המופע שלו לאמנות חושים בסטנדרטים בינלאומיים.

למעשה, הוא השתתף בקאסט קוסמות קומית פופולרי בשםSorcerers Night שנחשב למופע בידור מוביל ומדובר בישראל, כתב את מופע "הקופסא" הניסיוני ששילב בין אמנות חושים לסיפורים קצרים וגם ביצע סיבוב הופעות יחיד משלו בשם "אשליות", שמשלב בין אמנות החושים לסטנדאפ וזיכה אותו בפרס האמן המבצע מטעם איגוד אמני ישראל.

כיום ניתן לראות את גידי ליבנה גם בתוכניתו "חי באשליות" המשודרת בפרטנר טי וי והוט ולהיזכר בו מהמם ומרתק את פאנל השופטים ב"גוט טאלנט ישראל".

 

שמחה כפולה: גם למוזמנים וגם לכוכבי המסיבה

כפי שאתם מבינים, בהזמנתו של גידי בתור סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים, תקבלו אמן בשל, איכותי וקולח, ששולט באמנות ההופעה מול קהל ודואג לרתק ולהצחיק אותו עד דמעות. אין כל ספק שבעלי שמחת יום ההולדת ייהנו מהחוויה מאוד ויזכרו אותה למשך זמן רב. נוסף לכך, גם האורחים שהגיעו להשתתף ולשמח מרוויחים שעה של בילוי מוצלח ולאחר החגיגה יצטרכו כנראה לטפל בלסת והבטן שנתפסו מצחוק.

 

סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים בהפתעה

אפשרות משעשעת במיוחד תהיה להזמין את הסטנדאפיסט גידי ליבנה בהפתעה, כך שלחוגגים אין מושג מה מצפה להם. בהופעה כזו יהיה קל להמם ולהפתיע אותם דרך דיאלוג קומי, קטעי קוסמות שבהם ייקחו חלק ואם תרצו בכך, גם מסירת פרטים מקדימים על החוגג או החוגגת, כך שגידי יוכל לשזור אותם בפאנצ'ים שונים לאורך המופע.

 

סטנדאפיסט למבוגרים ביום הולדת ביתית

אחד היתרונות המרכזיים שבלהזמין סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים, הוא היכולת לקיים את החגיגה אצלם בבית, מבלי לצאת ממנו לשום מקום. זהו מצב שמתאים מאוד לחוגגים שבנסיבות רפואיות מתקשים לצאת מביתם וגם למבוגרים שחוגגים יום הולדת 70 או 80 ושכל המשפחה שותפה איתם לחגיגה.

אנו ממליצים בחום לשריין את גידי כמה שיותר מוקדם מתאריך החגיגה, על מנת להבטיח את המועד ולעדכן את כל המשפחה והקרובים שצפויים להשתתף.

 

ולקינוח: כמה טיפים להזמנת סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים

  • וודאו שהמקום בו מתקיימת החגיגה מכיל מספיק מקומות ישיבה: העמידה לאורך המופע עלולה להיות לא נוחה במיוחד ולגזול חלק גדול מהמיקוד בו.
  • אם מדובר בכמות רבה של מוזמנים או שהמופע יתקיים בחצר, חשוב למצוא את השקע הפנוי הקרוב ושניתן לחבר אליו את ציוד ההגברה של הסטנדאפיסט.
  • הכירו את הקהל: אל תזמינו סטנדאפיסט למבוגרים שסיים אתמול את התואר, כשהמוזמנים שלכם בני 60+. וודאו שיש התאמה בין התוכן של הסטנדאפיסט לבין המוזמנים.
  • בדקו מהו משך המופע וודאו שהוא משאיר מספיק זמן לאכול, לברכות, מתנות והרפתקאות יומולדת נוספות.
  • בקשו מכל המוזמנים להגיע במצב רוח טוב, להחזיק חזק את הבטן ולהיות מוכנים לכל תרחיש מצחיק או מפתיע.
סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן