fbpx

סטנדאפיסט להרמת כוסית

השנה חלפה מהר/ אבל מי מאיתנו לא זוכר/ את חדווה שנתקעה שעות במטבחון/ כשאבי צועק לה "כפרה, מקודם ראיתי שם עכברון". מאסתם בחרוזים לעוסים ואתם מעדיפים את זה יותר חד, שנון, פרקטי ובאמת מפיל מצחוק? סטנדאפיסט להרמת כוסית יוכל לעזור לכם במילוי המשימה וגם לדאוג שאף אחד לא ישכח אותה לעולם.

טקס שהתחיל נחמד והידרדר למסורת מאולצת

טקס הרמת כוסית במקומות העבודה הפך למעין סיטואציה מחייבת. זה קורה פעם אחת בחג, פעם אחת בחודש או בכל פעם שעובד פורש מהעבודה. כדי להרים כוסית, כולם מתבקשים להגיע לחדר הכי צפוף, לשמוע את אותו הנאום הכי מונוטוני ולהתכבד באותם הבורקסים שהכי חוסכים ארוחת צהריים.

אם פעם המפגש וההפוגה הללו היו כל כך נחמדים באמצע היום, הרי שעם הזמן הם הופכים לשגרתיים מידי ודרוש להם עניין חדש.

 

סטנדאפיסט להרמת כוסית: התוספת שלא ידעתם שאתם צריכים

מה דעתכם להפוך את הרמת הכוסית הבאה למצחיקה עד דמעות? לכזו שבה הסיפורים על העובדים והרגעים הכי היסטריים בעבודה יבואו לידי ביטוי בשרשרת של פאנצ'ים אינסופיים? לרגע של נאום יוצא דופן, מקורי ובלתי צפוי, שלא ישאיר אף עין יבשה בקהל בסופו של דבר? לכל אחת מהאפשרויות הללו, יש לכם סטנדאפיסט להרמת כוסית שיגיע לעשות לכם הרבה מאוד שמח.

 

למה דווקא הסטנדאפ של גידי ליבנה?

גידי ליבנה הוא קומיקאי, אמן חושים וגם סטנדאפיסט שנמצא בזירה משל עצמו. הוא משלב במופעיו בין עולם הקוסמות למבוגרים לבין עולם של סטנד אפ וקומדיה והתוצאה קורעת מצחוק פעם אחר פעם. הגישה הייחודית הזו, השילוב בין דרמה להומור, היא למעשה השילוב המושלם שחיפשתם – אירוע רשמי כמו הרמת כוסית, שמועבר בדרך מצחיקה כמו קומדיה לייב על במה. היש טוב מזה?

סטנדאפיסט להרמת כוסית
סטנדאפיסט להרמת כוסית

כמי שחי ונושם במות כבר יותר מ-15 שנים, נחשב גידי ליבנה סטנדאפיסט לאירועים רבים ומגוונים. בהזמנתו להרמת הכוסית שלכם, תוכלו לבחור האם לתת לו את המושכות ולספק לכם מופע בידור שלם המשלב גם קטעי קסם ואמנות חושים מפתיעים, או לתת לו את כל הפרטים הנדרשים שייצרו נאום מפתיע ולא שגרתי, שיגרום לבטן של כולם להיתפס להמשך השבוע.

אפשר תמיד להתייחס לאנקדוטות שונות מעולם או תחום העבודה בארגון וכמובן לאנשים הפועלים בו מזווית משעשעת ומלאה בחן. אפשר ליצור נאום שבו הנואם הוא זה שמספר על החוויה שלו ועל התובנות שלו (לעת פרישה אחרי שנים במקום העבודה למשל, או מנהל אהוב שמתחלף) ואפשר גם להפוך את הרמת הכוסית עצמה לאירוע מהודק ומפנק יותר, באמצעות מופע סטנדאפ שבו העובדים לוקחים הפוגה, משתחררים מהלחצים ושוכחים לזמן קצר מהשגרה.

 

לא רק להרמת כוסית בעבודה

את גידי ליבנה אפשר להזמין למגוון סיבות למסיבות! באירועים חברתיים ועסקיים, בערב חברה וימי גיבוש, בכנסי מנהלים, הפתעה מיוחדת לעובדים, האפי האוור משמח, בתור סטנדאפיסט ליום הולדת של המנכ"ל ועוד. המופע מוגש כתמהיל המושלם בין סרקזם והומור עצמי לבין קטעי קסם שמועברים בדרך חווייתית ויוצאת דופן, ששומרת על הקהל פעיל ועירני עד לשנייה האחרונה.

אם אתם מעוניינים ליצור חוויה ייחודית, מזכרת בלתי נשכחת או רגע של גיבוש, אחווה ושחרור לחצים – סטנדאפיסט להרמת כוסית ולכל אירוע אחר הוא בדיוק מה שאתם צריכים. המופע מועבר לבקשתכם גם בשפה האנגלית וגם בשפה נקייה וערוך להתאמות ולדרישות נוספות מצדכם.

 

על גידי ליבנה

הסטנדאפיסט גידי ליבנה התחיל את דרכו בעולם אמנות החושים והטלפתיה עוד בשנת 2005. מאז הוא פיתח גם את הצד הסרקסטי ועתיר ההומור שבו וכיום יוצר מופעי "טוויסט" שבהם קיימת זיקה מושלמת לשני התחומים הללו והם מוגשים על הבמה כמקשה אחת, סוחפת וייחודית – שונה בוודאי מכל מופע אחר שראיתם ושמעתם.

לגידי ניסיון עשיר בהופעות לסוגי קהלים שונים, בדגש על אירועים במגזר העסקי והפרטי ומבטיח הנאה מושלמת בכל אירוע ועבור כל קהל, לרבות בני נוער, קהל דתי, קהל דובר אנגלית ועוד. בשנת 2014 הפך לחבר קבוע בקאסט של מופע הקסמים המוביל בישראל – "Sorcerers Night" המשלב בין אמנות חושים וקומדיה ודובר אנגלית. המופע יחידי מסוגו, מביא רעננות ומקוריות לבמת הסטנדאפ הישראלית ולא בכדי מדורג באתר "טריפ אדווייזר" כמופע הטוב ביותר בישראל.

בשנת 2016 יזם יחד עם שני אמני חושים נוספים מופע בשם "הקופסה" – מופע תיאטרון ניסיוני המשלב בין קסמים וסיפורים קומיים קצרים, שזכה לביקורות חיוביות מאוד ולעניין רב סביבו. בשנת 2018 הופיע בפסטיבל הקומדיה הישראלי על שם ספי ריבלין ונבחר לאחת מההבטחות בתחום הסטנדאפ. באותה השנה, הצטרף גם לצוות הקבוע של הקאמל קומדי קלאב המפורסם ואם יתמזל מזלכם, תשיגו מקום לאחת מהופעותיו שם.

בנוסף לכל אלו, ייתכן שכבר זיהיתם את גידי מהשתתפותו בתוכנית "גוט טאלנט ישראל", בה הצליח להדהים ולהצחיק את פאנל השופטים ההמום שהעביר אותו כמובן לשלב הבא. בנוסף, הוא כיכב בתוכנית משלו בשם "חי באשליות", המשודרת בפרטנר טי וי והוט. כמו כן, הוא כתב והופיע עם מופע היחיד שלו בשם "אשליות", שזיכה אותו בפרס האמן המבצע מאת איגוד אמני ישראל.

 

תסחפו אותם הפעם!

אז אם יש לכם הרמת כוסית על הראש ואתם מעוניינים שהפעם היא תצא מגדר הרגיל, תשבור שגרה ותיצור חוויה חיובית ובלתי נשכחת במקום העבודה – גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט להרמת כוסית שיענה במדויק על הצורך שלכם. הרימו טלפון או השאירו פרטים וגידי יחזור אליכם בהקדם.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן