fbpx

סטנדאפיסט לבר מצווה

אתם מתחילים לתכנן את אירוע בר המצווה? בראש ובראשונה שיהיה המון במזל! כעת מגיע השלב שבו אתם צריכים לסגור את כל האטרקציות שילוו את האירוע ויתנו לאורחים שלכם רגע של נחת. כמובן שהאופציות הן רבות והמבחר שלהן יכול להיות קשה ולעיתים אף בלתי אפשרי. אך מה דעתכם לבחור באופציה שתגרום לכל האורחים שלכם פשוט לא להפסיק לצחוק? הזמנת סטנדאפיסט לבר מצווה יכולה להיות הדרך הטובה ביותר עבורכם לעשות זאת. זוהי הדרך המקורית ביותר שבה תוכלו לגרום לאורחים שלכם ליהנות מכל רגע, ולצחוק ללא הפסקה.

סטנדאפיסט לבר מצווה – לאירוע בלתי נשכח

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט מנוסה ומיומן אשר מגיע עם ניסיון של 15 שנה בתחום האירועים הפרטיים על כל גווניהם. באמצעות שנים רבות של ניסיון והתמודדות עם מצבים שונים, אתם יכולים להיות בטוחים כי גידי ליבנה ידע בדיוק כיצד להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומשמעותי.

במהלך האירוע אתם תיהנו מבדיחות וקטעים שונים המתאימים הן לקהל המבוגר והן לקהל הצעיר המגיע לסוג זה של אירוע. כך שאתם יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת כי יש מי שדואג להפוך את האירוע שלכם לדבר הגדול הבא. כי מי אמר שבבר מצווה חייב להיות רק ריקודים? הגיע הזמן לצאת מהתבניות ולהזמין סטנדאפיסט לבר מצווה.

 

כמה זמן אורך מופע הסטנדאפ עצמו

המטרה הראשית היא לבנות תוכנית עבודה מסודרת אשר מותאמת בדיוק ללוחות הזמנים באירוע שלכם, כך לא תרגישו כי המופע גוזל זמן חשוב או נמצא בטיימינג לא מדויק.

ברוב המקרים סטנדאפיסט לבר מצווה נותן הופעה של 40-60 דקות שמטרתה העיקרית היא להצחיק את האורחים ולתת להם הפוגה קלה מכל הריקודים והאוכל.

כמובן שניתן לשלב את ההופעה עצמה ביחד עם האוכל או לקראת סוף הערב, כאשר הבחירה ברוב המקרים נמצאת בידיים שלכם.

כך שאין לכם מה לדאוג כיצד ישתלב המופע במהלך האירוע כי המטרה הראשית היא לשלב אותו מבלי לפגוע בכל שאר האלמנטים בערב שלכם. כי בר מצווה זה אירוע של פעם בחיים וחשוב מאוד להפוך אותו לכזה שלעולם לא תרצו או תוכלו לשכוח.

סטנדאפיסט לבר מצווה
סטנדאפיסט לבר מצווה

מה כולל בתוכו המופע בבר מצווה

חשוב לזכור כי בבר מצווה ישנם גם קהל צעיר וגם קהל מבוגר, ולכן חשוב מאוד להתאים את תוכן המופע לכל מי שמגיע לאירוע.

כמובן שכבר בשלב התכנון של הערב ביחד עם ההורים, ניתן יהיה לבנות תוכנית אומנותית מסודרת אשר תכלול בתוכה את אופי הבדיחות וכל מיני נקודות רגישות שחשוב לדעת עליהן.

כך תוכן המופע יותאם בדיוק לקהל האורחים המגיע לאירוע ולא יקרה מצב שבו יהיו מצבים של חוסר נעימות או תחושה לא נעימה.

כמו שכבר ציינו סטנדאפיסט לבר מצווה מגיע על מנת לשמח את האורחים שלכם, ולכן אנו עושים את מרב המאמצים על מנת שהתוכן יותאם לאירוע שלכם כמו כפפה ליד.

 

בדיחות שמתאימות אישית לאירוע שלכם

אחד מהיתרונות החשובים ביותר של סטנדאפיסט לאירועים מנוסה שמגיע לאירוע שלכם זה שהוא מסוגל להתאים את הבדיחות בהתאם לאירוע שלכם. חלק מהבדיחות אפילו יכתבו באופן אישי לאירוע שלכם, על מנת האורחים שלכם יוכלו להזדהות איתן ולהכיר אותן מקרוב.

כך לא רק שאתם מקבלים הופעת סטנדאפ משובחת עם אחד הסטנדאפיסטים המובילים בישראל, אלא גם הופעה שתדבר אישית לכל אחד מהאורחים שלכם.

זה הזמן שלכם להפוך את האירוע להרבה יותר מעניין על ידי הזמנת סטנדאפיסט לבר מצווה שיהפוך את האירוע הרציני, להרבה יותר משעשע עם לא מעט רגעים של צחוק ושל נחת.

 

סטנדאפיסט וקוסם במקום אחד

אתם בטח שואלים את עצמכם מה תוכלו עוד להזמין לאירוע שלכם מלבד סטנדאפיסט לבר מצווה? זוהי בהחלט שאלה לגיטימית. גידי ליבנה הוא לא רק סטנדאפיסט מוביל, אלא גם קוסם ואומן חושים מהטובים ביותר בישראל.

כך שאתם יכולים להרוויח את כל העולמות תחת קורת גג אחת, ולהפוך את בר המצווה להרבה יותר מיוחדת.

גידי יוכל להתאים לכם קטעים שונים שישאירו את כל האורחים שלכם פעורי פה, כל זאת לצד בדיחות וקטעים משעשעים במיוחד.

הגיע הזמן שתוכלו לספק לאורחים שלכם אירוע בר מצווה שהם לעולם לא יוכלו לשכוח וזה מה שגידי ליבנה יעשה כאשר הוא יגיע לחגוג אתכם את בר המצווה.

 

כמה עולה סטנדאפיסט לבר מצווה 7

אחת מהשאלות הראשונות ששואלים כאשר מחפשים אחר סטנדאפיסט לבר מצווה היא מה העלות? הרי אף אחד לא רוצה לחרוג מהעלויות אותן הוא קבע לעצמו מבעוד מועד.

החכמה היא לדעת לבנות תוכנית אומנותית שתגרום לכל האורחים שלכם לצחוק ללא הפסקה אך באותה נשימה גם לא להכניס אתכם לבעיות תקציביות.

אז איך עושים את זה אתם שואלים? כבר בפגישה הראשונה אנו נוודא מה התקציב שעומד לרשותכם ונבנה ביחד תוכנית אמנותית אשר לא תחרוג מהתקציב הנ"ל.

כמובן שהתקציב חייב להיות מספיק גדול על מנת שיהיה ניתן להרים תוכנית אמנותית מכבדת עם כמה שיותר בדיחות וקטעים מיוחדים על מנת שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מכל הערב.

אז מה שנותר לכם לעשות זה להגיע לפגישה שבה נבנה ביחד את כל המשימות המשותפות שלנו, כך אתם תוכלו לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה לערב הגדול שלכם.

סטנדאפיסט לבר מצווה יהיה הבחירה הטובה ביותר שלכם בכדי לעשות משהו קצת שונה באירוע הקרוב, ולהפוך את הערב לערב מיוחד ויוצא מגדר הרגיל.

סטנדאפיסט לבר מצווה
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן