fbpx

סטנדאפ ללא גסויות

סטנדאפ ללא גסויות, ללא תכנים בלתי הולמים ובלי "להתלכלך". נשמע כמו משימה בלתי אפשרית? תנו לגידי ליבנה את המיקרופון ותראו איך מבצעים את זה נכון. המופע קולח, שנון, מפתיע ומפיל מצחוק, כך שהגסויות הרגילות והבנאליות לא יחסרו לכם. מופע זה הותאם במיוחד לתיכונים ולבני נוער, לציבור הדתי וגם למשפחות וקבוצות שרוצות לצחוק יחד, אבל בלי שזה יהיה מביך.

פחות גסויות, הרבה יותר צחוק!

שוק והפתעה הם חלק בלתי נפרד מתרבות הסטנדאפ, אבל בואו נודה על האמת – הם ממש לא הכל. אז נכון שכל סטנדאפיסט חולם להשאיר את הקהל שלו עם פה פעור, אבל האם זה מוכרח להתרחש דרך גסויות, אמירות בוטות או תכנים בלתי הולמים? ברור שלא.

הומור טוב מתרחש כמו סערה בלב ים: קודם כל הוא לוקח אתכם לכיוון מחשבה מסוים, אבל אז פתאום מסית את התפיסה לכיוון בלתי צפוי. וזה נפלא – זה בדיוק מה שגורם לנו לצחוק באובדן שליטה מדהים, כשהקונפליקט הפנימי מתרחש ו"האסימון" בראש נופל. אז למה זה צריך להיות מועבר דרך גסויות?

 

יתרונותיו של סטנדאפ ללא גסויות

תוכן גס הוא חלק בלתי נפרד מההומור. אנשים צוחקים כאשר הקונפליקט הפנימי שלהם מתעורר לחיים כאשר הסטנדאפיסט משתמש בבוטות או פולט קללה, אך לא כולם מצליחים להתחבר אליו. להיפך – הנתונים מצביעים על חוויה משחררת ומצחיקה הרבה יותר כאשר לא היה מעורב בה קונפליקט שנוגע למבוכה או לתחושות מעורבות, בוודאי שכאשר הבדיחה עצמה והדיוק בפאנצ' פשוט היו הרבה יותר טובים.

לכן סטנדאפ ללא גסויות הוא תשובה מצוינת לכל מי שמעוניין לחוות מופע מצחיק, שנון ומקורי "פר אקסלנס", ללא דימויים או ביטויים שאינם הולמים ומבלי להביך איש מהמשתתפים. זהו מופע שמתאים מאוד לציבור הדתי והחרדי, לבני נוער, תיכונים, כנסים פורמליים, משפחות עם גילאים מגוונים ועוד.

סטנדאפ ללא גסויות
סטנדאפ ללא גסויות

מה כולל המופע נטול הגסויות של גידי ליבנה?

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט מנוסה מאוד במופעים ללא גסויות, בקרב הציבור הדתי ותיכונים בישראל. המופע נערך בשפה נקייה ומשלב בין קטעי הומור לאמנות חושים, אותה גידי מבצע מגיל צעיר מאוד ושומר לאורכו על אלמנט ההפתעה, על תדהמה וצחוק כמעט קבוע בקרב הקהל.

הניסיון המקצועי של גידי הן על במות הסטנדאפ המוכרות בישראל (אחד מאמני הבית של ה"קאמל קומדי קלאב" המפורסם) והן בטלוויזיה (בתוכניות כמו "גוט טאלנט ישראל" ו"העולם הבוקר") מסייע לו ליצור התאמה טובה מול כל קהל ולהפוך את המופע לחוויה גדושה בהומור ועניין, שיתאים לכל המשתתפים ולכל הקהלים.

המופע נערך בשפה נקייה, איכותית וברורה, מבלי להתייחס לאלמנטים שעשויים להימצא פוגעניים או מטרידים, ללא קללות וללא תיאורים בוטים, כך שהוא מתאים לכל זמן ולכל סיטואציה. גם אם אתם רגילים לסטנדאפ לא מפולטר ולא יכולים בלעדיו, לא תאמינו כמה מצחיק זה יכול להיות.

 

איך יכול להיות שאותה הבדיחה לא תצחיק חלק מהאנשים?

הרבה אנשים שסוגרים מופע סטנדאפ ללא גסויות כמפיקים או כמתאמי האירוע לטובת הקבוצה שביקשה אירוע בשפה הולמת ומכובדת, שואלים את עצמם איך יכול להיות שהבדיחה במופע תצחיק, אם עדיין מוציאים ממנה את העוקץ הגס.

ובכן, בעולם הצחוק יש תיאוריה המוכרת כתאוריית "ההפרה הבלתי מזיקה" שעל פיה, בהומור ובכלל בפאנצ'ים קומיים, מתרחשת הפרה של נורמות בשפה, נורמות חברתיות או מוסריות, הפרת כבוד לאנשים ועוד.

אם רמת ההפרה הזו שהתרחשה לא מערערת על תפיסת העולם של הקהל, היא תתקבל אצלו בצורה טובה. אבל כל עוד ההפרה הייתה קיצונית ועוצמתית מידי, היא לא תתקבל מצידו כלל.

זה די דומה לדגדוג, שלפעמים ירגיש כמו הדבר המצחיק בעולם ובשלב מסוים יהפוך לבלתי נסבל עד כדי כעס על המדגדג: לפעמים סיטואציה פשוט לא מצחיקה משום שהפרו אותה בצורה מאוד גסה, או שהיא בעצם הייתה מאוד עדינה וזהירה, כך שכלום לא הופר. בשני המקרים, איך אומרים, הלכה הבדיחה.

סטנדאפיסט ללא גסויות צריך לדעת כיצד ללכת בקו הזה בצורה מדויקת, כך שמצד אחד ההפרה לא תהיה מוגזמת ואין ממנה חזרה, אבל גם לא עדינה עד כדי מצב שבו היא פשוט לא עבדה בכלל. האיזון הוא מה ששומר על הבדיחה מצחיקה, קלילה ובלתי מערערת על תפיסות עולם, אמונות וערכים.

 

סטנדאפ ללא גסויות לכל הקהלים

אתם מוזמנים למופע מצחיק, מפתיע, מקורי ואיכותי פרי עטו של הסטנדאפיסט ואמן החושים גידי ליבנה! המופע מתאים לכל הקהלים והמגזרים ומועבר בשפה נקייה ומכובדת, ללא גסויות ומשלב בין קטעי טלפתיה ואמנות חושים לבין קטעי סטנדאפ מושחזים, הומור סרקסטי ופאנצ'ים שלא ישאירו עיניים יבשות בקהל.

המופע זוכה להצלחה רבה בקרב ארגונים וקבוצות שונות ומועבר לבחירתכם גם בשפה האנגלית. גידי צבר למעלה מ-15 שנות ניסיון על במות במגוון מופעי סטנדאפ ואירועים, שהפכו אותו למקצוען מהשורה הראשונה ולבחירה הטובה ביותר לאירוע הקרוב שלכם.

מלבד הופעותיו הטלוויזיוניות, גידי ליבנה גם כיכב בתוכנית קסמים קומית שכתב ומשודרת בהוט ובפרטנר טי וי ("חי באשליות") וזכה בשנת 2019 בפרס האמן המבצע של השנה מטעם איגוד אמני ישראל, על מופע היחיד שלו בשם "אשליות".

אתם מוזמנים ליצור קשר עם גידי דרך האתר ולברר עוד בנוגע למופע "הנקי" שאיננו כולל גסויות. גידי ישמח להגיע עד אליכם חמוש במצב רוח ובאנרגיות האופייניות לו, בהומור המשובח ובמופע שלא תצליחו לשכוח לעוד זמן רב.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן