fbpx

סטנדאפיסט ליום הולדת


 

קודם כל מזל טוב! אתם או הקרובים שלכם מציינים יום הולדת וזאת תמיד סיבה למסיבה! כמובן שעכשיו נשאלת השאלה איך אפשר להפתיע את הקרובים אליכם, אחרי שכבר ראיתם הכל? הזמינו סטנדאפיסט למסיבת יום הולדת למבוגרים! סטנדאפיסט יציג בפני הקרובים לכם מופע היסטרי מצחוק בשיתוף הקהל שירים את המסיבה לגבהים חדשים. האמן יציג מופע סטנדאפ המותאם אישית לאירועים שלכם, יצחק ויאלתר עם הקהל, וכמובן עם חתן או כלת השמחה!

ימי הולדת מושלמים עם הסטנדאפיסט גידי ליבנה

כבר לא צריך לקנות כרטיסים להוציא את כל החברים להופעה, כשההופעה יכולה להגיע עד לביתכם. גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט לאירועים פרטיים, עסקיים וסטנדאפיסט לאירועי חברה המשלב בהופעותיו סטנדאפ, נונסנס, אילתור, קסמים וכל מה שצריך כדי לגרום לקהל שלכם לצחוק במשך שעה.

סטנדאפיסט ליום הולדת
סטנדאפיסט ליום הולדת

מלבד בסטנדאפ מסורתי הוא משלב מספר סוגי הומור ובידור במופע כדי להביא חוויה מגוון וייחודית שאיתה הוא שורף את הבמות כבר מעל חמש עשרה שנים! גידי השתתף בתוכניות טלוויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "העולם הבוקר" ועוד.

 

סטנדאפיסט ליום הולדת

 

סטנדאפ שמביא אתו ערך מוסף ליום ההולדת

גידי ליבנה מציג מופע בידור ייחודי המשלב בצורה מושלמת קטעי סטנדאפ וקסמים כדי לצור חוויה שהיא גם מדהימה וגם מצחיקה. הסגנון הסרקסטי שלו צוחק על עולמם של הקוסמים ועל העולם באופן כללי. סגנון ההגשה הייחודי שלו מוצג בתזמון קומי מדויק שלא משאיר אף אחד בקהל אדיש.

כאשר מדובר באירועים פרטיים כמו מופע סטנדאפ ביום הולדת, זהו לא מועדון סטנדאפ בו "הכל הולך". צריך הרבה מאוד ניסיון ועבודה עם קהל על מנת לזהות את הנושאים שידברו לקהל הספציפי שלכם.

ישנם סטנדאפיסטים מדהימים שיודעים לעבוד עם כל קהל: גידי ליבנה מופיע באופן מקצועי לקהלים פרטיים כבר מעל 15 שנים וגיבש סגנון ייחודי המשלב קסמים וטלפתיה יחד עם סטנדאפ מסורתי כדי להציג מופע בידור מנצח. בתיאום מראש ניתן להתאים את המופע עבור כל קהל. ניסיון הבמה העשיר של גידי מאפשר לו לקלוע בול בכל אירוע.

 

סטנדאפיסט ליום הולדת

 

נקודות חשובות שיש לשים עליהן דגש במופע סטנדאפ ליום הולדת

תקשורת עם האמן: הסטנדאפיסט שלכם צריך להיות גלוי ופתוח איתכם לגבי הנושאים עליהם הוא מתכוון לדבר במופע, ולהתאים את עצמו במידת הצורך. ישנן סטנדאפיסטים לאירועים אשר פחות מתפשרים על תוכן המופע וזה בסדר גמור, לכן לא כל סטנדפאיסט מתאים לכל אירוע.

תהיו גלויים עם האמן שלכם לגבי רגישויות מסויימות בקהל ולגבי התאמות אפשרויות בתכנים. תהיו פתוחים מול האמן שלכם במידה והדברים לא אפשריים ובמידת הצורך אל תתביישו לבקש המלצה על סנדאפיסט אחר שיותר יתאים עבורכם!

תחפשו המלצות: אל תתביישו לבקש מכתבי המלצה מאירועים קודמים, לשאול היכן עוד הופיע, האם היה בטלוויזיה, רדיו או אמצעי תקשורת אחר, וכמובן לבקש סרטונים של המופע של הסטנדאפיסט אותו אתם תרצו להזמין.

תנאי מופע: מועדון סטנדאפ הוא מקופ מושלם למופע, יש במה, הגברה, תאורה וישיבה מסודרת. לא כל סלון ביתי או אולם אירועים יכול לקיים את התנאים האלו. מחובתכם כמזמיני האירוע לתאם מול האמן מה הדרישות שלו למופע מוצלח.

בדרך כלל ישיבה מסודרת של כיסאות וראוה הם הבסיס. תשאלו אם הסטנדאפיסט שלכם האם הוא מגיע עם הגברה או בלעדיה. זה האירוע שלכם וחשוב שהכל יהיה מושלם.


 

לעוד טיפים, טריקים, בירורים והצעות מחיר ניתן לפנות לגידי ליבנה בטלפון 0723970944 או בתיבת צור הקשר למטה:

סטנדאפיסט ליום הולדת
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן