fbpx

סטנדאפיסט לנוער

מאז ומעולם היו מופעי בידור מבוקשים מאוד בקרב כל סוגי האוכלוסייה. בעת העתיקה, בימי הביניים וגם בעת החדשה היו הבדרנים ועודם אנשים שהפכו את הבידור למקצוע שלהם.

בעבר הרחוק, היו הבדרנים סוג של נוודים. הם נדדו עם המופע שלהם כולל כל התפאורה הקשורה בו ממקום למקום מכפר לכפר והציגו את ההופעה שלהם שוב ושוב.

המקצוע המבוקש ביותר שקיים

בעידן המודרני המגמה היא הפוכה – המופע מוצג במקום מסוים והצופים מגיעים אליו בהמוניהם.

עם זאת, המהות לא השתנתה – בידור, צחוקים וכמה שעות של התנתקות מהמציאות וכניסה לעולם אחר, מצחיק ומשוחרר יותר.

בעידן המודרני הפך מקצוע הבידור למבוקש אף יותר. זאת אולי בגלל הלחץ הגדול שבו נמצא כל אחד ואחד מאיתנו שאחת הדרכים הטובות ביותר לפרוק אותו היא פשוט לצחוק.

בעידן המודרני, התקשורת מאפשרת לקומיקאי איכותי או לסטנדאפיסט בעל יכולות מרשימות, להתפרסם ולהפוך לשם דבר.

אם זאת במובן מסוים ישנה חזרה אחורה סטנדאפיסט לנוער או מופעי סטנדאפ בכלל המופעים שהתפוקה בהם היא מינימלית אם היא קיימת בכלל וכל מה שנדרש לסטנדאפיסט הם במה, תפאורה מינימלית וחוש הומור מפותח עד כאב.

את כל השאר יעשה הסטנדאפיסט בעצמו כיוון שכך סטנדאפיסט לנוער או בכלל יכול להעביר את ההופעה שלו ממקום למקום במהירות הוא לא הופיע בפני קהלים שונים כלומר לפני קהל גדול בינוני או קטן הכל בהתאם להזמנה או לתכנון מראש.

זאת הסיבה שבשנים האחרונות נוהגים גופים גדולים או מקומות עבודה להזמין סטנדאפיסטים למופעים שונים. מה זה סטנדאף ומה בין סטנאדפיסט לנוער למופע רגיל? מדוע הפך הסטנד אף לכל כך נפוץ? היכן ניתן למצוא מופע איכותי  של סטנדאפיסט לנוער? כל התשובות בשורות הבאות.

סטנדאפיסט לנוער
סטנדאפיסט לנוער

מהו סטנדאפ ומה ההבדל בין סטנדאפיסט לנוער למופע רגיל

מופע סטנדאפ, כפי שכבר הוזכר לעיל, הוא מופע יחיד של אדם האמון על בידור והצריכה של הקהל המגיע להופעות של הסטנדאפיסט.

הסטנדאפיסט מופיע על במה מלאה בתפאורה ואיננו משתמש בדרך כלל בשום אמצעי עזר בזמן ההופעה שלו כל מה שיש לסטנדאפיסט להציע הוא חוש הומור מפותח ואפשרות להבין את הכיוון שאליו מצביע קהל הצופים ולזרום איתו.

במידה רבה מופעי סטנד אפ הם סוג של חזרה לאחור בזמן בהקשר לאופי ההופעה מול קהל כיוון שמדובר בהופעת יחיד וכיוון שכמעט ולא נדרשים שום אביזרים לצורך ההופעה ניתן לנייד אותה ממקום למקום.

בנוסף, מגוון הקהלים שההופעה מהסוג הזה מיועדת לו הוא רחב.

ניתן להזמין הופעה של סטנדאפ לקהל גדול של עובדים במקום עבודה או תושבים של עיר מסוימת.

מנגד, ניתן להזמין סטנדאפיסט לנוער להופעה בפני קהל מצומצם במסיבת יום הולדת או במסיבת סיום של בית ספר תיכון וכיוצא באלה הזדמנויות.

אם בעבר הלא רחוק המשתתפים במופע סטנדאפ היו בדרך כלל אנשים מבוגרים לבדם או בליווי בני המשפחות שלהם, הרי נכון להיום מופעים של סטנדאפיסט לנוער הם נפוצים.

בני הנעורים הפכו לקבוצה נפרדת ועצמאית שיש לה גם הומור ספציפי שקבוצות אוכלוסייה אחרות לא תמיד יבינו.

 

כיצד הפכו מופעי סטנדאפ לכל כך פופולריים

במאה שעברה לפחות עד סוף המאה ההופעות היותר פופולריות היו הופעות אתר להיות מתוכננות מראש.

מדובר בהצגות תיאטרון אין הצגות של להקות תיאטרון ואין הצגות יחיד שהיו כתובות מוכנות מראש ללא אפשרות לשינוי השחקנים שהופיעו בתיאטראות הללו.

אותם שחקנים היו צריכים ללמוד שורות רבות מאוד בעל פה לפיכך התפקיד של שחקן תיאטרון היה לו פשוט והוא נזקק לחזרות רבות ולשעות רבות של תרגול בטרם יכול היה להוציא לפועל הופעת יחיד ולא כל שכן הופעה בלהקה.

עם השנים השתנו במידה רבה העדפות של הקהלים השונים הצגות תיאטרון עדיין נשארו פופולריות אבל הם הפכו לנחלת הקבוצה מצומצמת בלבד של צופים במרבית המקרים הצופים במופעי בידור שונים מעדיפים הופעה שתזרום ושתתאים את עצמה באופן ספונטני לקהל הצופים והמאזינים מופעי סטנד אפ לנוער וסטנדאפ בכלל מהווים לפיכך סוג של מענה לאתגר שמציבה תפיסת העולם החדשה של הצופים.

אם יש בדעתך לארגן מופע של סטנדאפיסט לנוער ובכלל, המותאמת לקבוצת האוכלוסייה הכל כך מעניינת הזאת, זה המקום הנכון בשבילך.

כדאי ליצור כבר כעת, ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהתאם הם יסייעו לך לבחור את סוג ההופעה אורך ההופעה וכן את קהל היעד שאליו ההופעה הזאת מכוונת אומן סטנדאפ אמיתי יכול להתאים את עצמו לקהל היעד באופן המושלם ביותר ולהפוך את הקהל לשבוי בקסמו.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן