fbpx

סטנדאפיסט להנחיית אירועים

אנחנו אוהבים אירועים שכיף בהם, נעים בהם ומצחיק בהם. איך זה קורה? סטנדאפיסט להנחיית אירועים יחולל את הפלא הזה, ויגרום לכל אירוע להפוך בדיוק למה שאנחנו רוצים. זה יכול להיות האירוע הכי בנאלי, והוא פשוט יהפוך לקסם חסר גבולות שעוד שנים יזכרו אותו בגעגועים. כי לצחוק אין חוק, ובהומור גם השמיים הם לא הגבול!

הצחוק יפה. לא רק לבריאות!

כשאנחנו צוחקים העולם צוחק אלינו. הצחוק עושה אותנו יפים יותר, וגם את העולם סביבנו.

למה?

  • נסו לכווץ את הבטן ולצחוק. זה לא ילך! צחוק מחייב הרפיה, שחרור… רוגע.
  • צחוק הוא חוויה מדבקת, שמקבלת עוצמה עם כל חבר בסביבה. לצחוק ביחד – זה מחבר ומקרב את הלבבות.
  • כשאנו צוחקים, משתחררים מהמוח אנדרופינים – החומרים משככי הכאב הטבעיים שלנו, וגם דופמין – חומר ההנאה והעונג

 

אבל כן, גם לבריאות: 

  • בזמן הצחוק יש הפרשה מוגברת של חלבון אימונוגלובולין A במערכת החיסון, כך היא מגינה עלינו מפני זיהומים
  • צחוק מרחיב את כלי הדם ומפחית את הסיכון למחלות לב
  • צחוק מסנן אוויר מזוהם במהירות רבה
  • צחוק משפר את הזיכרון שלנו

 

והכי כיף: סוף סוף יש משהו שהוא גם בריא וגם טעים:)

סטנדאפיסט להנחיית אירועים
סטנדאפיסט להנחיית אירועים

אז מה גורם לנו לצחוק?

אנחנו רוצים לצחוק ועם כל הלב והנשמה, שכן, כמו שנאמר: אם כבר – אז כבר. איך זה קורה ומתי?

שימו לב:

  • כשמישהו מצחיק עושה את זה בלייב – הכי חשוב
  • צחוק עם חברים – טוב הרבה יותר!
  • צחוק שמשתלב באופן מפתיע – הפתעה זה תמיד טוב

 

בקיצור, אם אתם באירוע מכל סוג שהוא ומנחה האירוע הוא סטנדאפיסטים… אתם צפויים להיקרע מצחוק.

 

הנחיית אירועים? מה הקשר לסטנדאפ?

אירוע מכל סוג שהוא, הוא כמו כדור בצק. אי אפשר לדעת מה יצא ממנו, זה תלוי באיך שלשים אותו, איך מעבדים וכמה מתפיחים. באירועים במקום לישה יש הנחיית אירועים, היא זו שמעבדת את האירוע והופכת אותו למה שהוא.  הנחיית אירועים טובה היא כזו המשלבת חשיבה יצירתית, מפתיעה וסוחפת. והכי חשוב: כזו שלוכדת את כולם. ומה יכול לעשות את זה טוב יותר מסטנדאפ? גם יצירתי, גם מפתיע, גם סוחף – והכי לוכד.

סטנדאפיסט להנחיית אירועים ינחה את האירוע ויהפוך אותו למשגע, מטריף חושים ובלתי נשכח.

 

מה משותף בין מנחה אירועים לסטנדאפיסט?

שימו לב למשהו מפתיע: יש כמה דברים משותפים בין מנחה אירועים לסטנדאפיסט.

  • שניהם עומדים על במה וצריכים להתחבר לקהל
  • שניהם מתפקדים בזמן אמת עם הרבה אלתור תוך הקשבה למה שקורה בשטח
  • שניהם צריכים להוסיף נופך מעניין, מצחיק ומרתק בנושאים שלא תמיד הם כאלה באופן טבעי

 

לא חשבתם על זה אף פעם, אה? אבל חשוב לדעת, לא כל מנחה אירועים הוא סטנדאפיסט – ולא כל סטנדאפיסט הוא מנחה אירועים.

 

סטנדאפיסט להנחיית אירועים – הפרמטרים לשילוב המנצח

קודם כל, חשוב לשים לב: נקודת המוצא היא סטנדאפיסט, ולא מנחה אירועים. כי מי שעושה סטנדאפ טוב יכול להפוך בקלות למנחה אירועים מצוין, אבל מנחה אירועים לא תמיד יצליח ליצור סטנדאפ.

הנה טבלה שמסבירה מה הופך סטנדאפיסט למנחה אירועים מדהים. שימו לב, הטבלה מתייחסת לפרמטרים של סטנדאפ, ומסבירה היכן וכמה הם משתלבים בהנחיית אירועים.

 

פרמטרים  איפה נמצא בהנחיית אירועים?
ביטחון עצמי וכריזמה טוב לשני הדברים
בידור, יצירת סטנדאפ בהנחיית אירועים יש לשלב באנינות טעם כדי שלא יהפוך למופע סטנדאפ
אלתור במקום חשוב לשני הדברים, אבל בהנחיית אירועים יש להיזהר מהגזמות. בגדול צריך לעבוד לפי סדר האירוע שנקבע מראש
שיח עם הקהל חופשי פחות מאשר סטנדאפ, אבל כדאי לשלב בצורה מתוחכמת ומבדרת

 

במילים אחרות: סטנדאפיסט שהוא גם מנחה אירועים מצוין, עושה את האיזון העדין הזה. מכניס הומור, צחוקים וכל מה שטוב, אבל בלי לאבד את האירוע. כל זה, בנוסף לבסיס שהוא מאסט: עמידה נכונה על במה, תקשורת עם קהל, וזרימה עם מה שקורה בשטח.

 

מה הופך אירוע למוצלח?

אירוע מוצלח באמת הוא כזה שלא נבלע בין שלל אירועים נוספים. אירוע מוצלח הוא אירוע שנהנים בו מספיק בשביל לזכור אותו שבועיים אחר כך. שמדברים עליו כמעט בגעגועים ומתרפקים על החוויות. אז בין אם מדובר באירוע פתיחת שנה, אירוע גיבוש עובדים או אירוע התרמה – בכל מקרה, אם אנחנו מתכננים אירוע חשוב לנו שהוא יהיה מוצלח וישאיר טעם של עוד.

כשסטנדאפיסט אמון על הנחיית האירוע, וכולם צוחקים מכל הלב, זה תמיד משאיר טעם של עוד. לצחוק אין תחליף ואין מתחרים. צחוק טוב חשוב יותר מאוכל טוב – צחוק טוב שווה: אווירה טובה. ואווירה היא העיקר!

 

לצבוע מחדש עם הומור

בכל אירוע עלולות להיות תקלות, תקריות ושיבושים לא נעימים. נכון, תמיד אנחנו שואפים להיות אופטימיים ומשתדלים לקוות לטוב. אבל אם חלילה לא… וזה יכול לקרות.

במצבים כאלה, אין כמו הומור כדי להמתיק את האווירה ולהפוך אותה לחיובית. סטנדאפיסט טוב יהפוך גם את התקלה למעלה, וכולם רק יצחקו וימשיכו הלאה בלי בלגנים.

לכל אירוע, בכל קונספט: סטנדאפיסט להנחיית אירועים יגדיר לכם את האירוע מחדש ויקפיץ אותו לשמיים. כי אין כמו צחוק בשביל לעשות אווירה טובה, לחבר בין כולם ולהשאיר טעם של עוד. למידע נוסף על סטנדאפיסטים לפי סוג האירוע – קראו את המאמר הזה.

 

הנחיית אירועים: מתי היא הופכת לנכס באירוע?

כל אירוע מקצועי, חברתי, יום עיון, יום גיבוש, כנס ועוד, מכיל מוזמנים רבים שמגיעים אליו ועל הדרך נחשפים למוניטין של החברה, יוצרים איתה קשר כלקוחות ומשתפי פעולה ועוד. כדי לקצור הצלחה מול הגורמים הרצויים, ליצור מוניטין איכותי שמשווק את עצמו, קיימת חשיבות עצומה להנחיה מקצועית של האירוע. סטנדאפיסט להנחיית אירועים נחשב כיום לחלק אינטגרלי מהתוכן של האירוע, כאשר פעילותו משיגה את המטרות הארגוניות הרלוונטיות.

מנחה מקצועי ידע איך לנהל את הערב בצורה מרשימה, מפתיעה, מצחיקה וללא תקלות. גם אם מדובר באירוע קליל ומבדר, צריך לזכור שהנחיה מקצועית היא שילוב בין ניסיון וידע, גישה מצוינת לאנשים תוך היכרות עם סוגים שונים של קהלי יעד וכמובן – הומור בכמויות גבוהות.

סטנדאפיסט לאירועים שמנהל את האירוע לכל אורכו, שומר על עירנות הקהל ומעורר השתתפות פעילה, הנאה ותחושת שייכות. כל אלה באים יחד עם הערך המוסף שממנו כל המשתתפים יסיימו את האירוע.

 

להתחבר אל הקהל

סטנדאפיסט להנחיית אירועים משרת מטרה אחת נוספת באירוע שלכם – הוא נוטע בקרב כל המוזמנים תחושה שהם מתוגמלים על מאמצי ההגעה שלהם. כאשר המנחה מעניין, מרתק, צבעוני, מחדש ומכיל דינמיקה עשירה ותוססת, המוזמנים מקבלים חוויה חיובית ורצויה. סטנד אפ המועבר כהנחיה, מובע גם דרך אינטונציה, הבעה ושפת גוף מאוד מסוימים, דבר שמקבע את הפוקוס של המוזמנים ומסב את תשומת ליבם לכל תכני האירוע בהתאם למטרותיו.

 

היכרות עם התחום, החברה או סוג האירוע

הרצאות, אירועים, כנסים ועוד, זקוקים למנחה שמודע ומכיר את הנושא שבו הם יועברו וזאת על מנת שיוכל להעביר אירוע ברמה הגבוהה ביותר. סטנדאפיסט לאירוע יוכל להפוך אותו לכזה שהולך לפני המארגנים, שמייצר עבורם שיח ועניין ומגיע לקהלים חדשים.

הצורך השיווקי, הוא זה שמניע גורמים עסקיים ופרטיים לבחור לעצמם סטנדאפיסט מוכשר, חד ועתיר ניסיון להנחיה ברמה הגבוהה ביותר, עם אפס תקלות במעמד האירוע.

 

אז איך בוחרים סטנדאפיסט להנחיית אירועים?

נתחיל מהסוף: סטנדאפיסט לאירועים מוכרח שיהיה לו ניסיון משמעותי קודם בהנחית אירועים, אחרת לא בטוח שמיומנויות ההומור שלו לבדן יוכלו להספיק. הסיבה לכך היא סוג הידע המקצועי שמועבר באותו האירוע. המשתתפים מוזמנים לאירוע, מתכנסים לטובתו וגם חווים אותו ברמה האינפורמטיבית והתחושתית כדי לחוות עליו דעה בסופו של דבר.

לאירועים מכל סוג – מחתונות ועד כנס למגזר השלישי, יש מיקוד ברור בתוכן ועליו לייצר תכלית ומטרות ברורות ומסודרות. ולכן הסטנדאפיסט אמור להכיר בצורה רוחבית לפחות את התחום, לגייס לגביו ידע וכך להעניק לקהל שלו תחושה טובה יותר של חיבור. הסטנדאפיסט לא מגיע בתור "איש מצחיק" בלבד, אלא מישהו שיש לו יכולת להעביר מסרים, עקרונות ודעות מול הקהל – מיומנות שמצריכה הרבה יותר מהעברת נתונים יבשים.

סטנדאפיסט להנחיית אירועים אמור לתקשר עם הקהל שלו בצורה קולחת, משעשעת, מלאה קלילות והומור, מבלי לזנוח את מהות האירוע והתוכן המרכזי שלו. עליו לרתק את השומעים בלייב, לעניין את הקהל ולפעמים גם להתגבר על בעיות שונות כמו עיכוב בלו"ז, בעיה טכנית ועוד.

 

ועכשיו… קבלו את מנחה האירועים שכולכם חיכיתם לו!

אם אתם מחפשים סטנדאפיסט קורע, שנון, לא שגרתי וגם מיומן מאוד מול עשרות סוגי קהלים – סטנדאפיסט גידי ליבנה לשירותכם! גידי "חורש" במות כבר עשרות שנים ומאחוריו מאות הופעות, בהן הוא נוהג לשלב בין אמנות סטנדאפ לבין תחום אמנות החושים והקוסמות ממנו התפתח.

השילוב המפתיע והמסקרן בין שני עולמות כה מנוגדים, הופך את גידי לאייטם החם של האירוע ומאפשר לו ללוות כל אירוע, בכל קונספט ונושא תוך יציאה אמיתית מהקופסה והענקת חוויה בלעדית יוצאת דופן לכל הקהל.

אמן חושים סטנדאפיסט
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן