fbpx

הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ

הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ! סטנדאפיסטים, אבל טובים באמת – למי שרוצה לא סתם לצחוק, אלא לצחוק טוב. לא קל להיות סטנדאפיסט טוב, לא קל לגרום לאנשים לצחוק מכל הלב, והקטע הכי הזוי שמי שעושה את זה צריך לעשות את זה לא מתאמץ, נכון? אחרת כבר לא כיף לצחוק. איך יודעים שסטנדאפיסט הוא טוב ומה הופך אותו לכזה? כל הטיפים בכתבה שלפניכם.

הצחוק יפה. לבריאות!

תנסו שנייה לדמיין שמישהו אומר לכם כזה דבר: "אני אף פעם לא צחקתי, לא יודע מה זה. תוכלו לתאר לי מה זה צחוק?"

מה אתם עונים לו?

אז לא חשוב איך תגדירו את זה, די ברור שכשתספרו למישהו מה זה לצחוק, תעשו את זה עם חיוך על הפנים והרבה ברק בעיניים. איזה כיף זה לצחוק! האמת שרק המילה הזאת עושה לנו פשוט טוב.

לצחוק זה באמת טוב ותורם אפילו לבריאות. אז איך באמת אפשר למצוא את הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ?

 

איך?

  • בזמן הצחוק יש פעילות מוגברת של הלב, כמו בפעילות אירובית. זה משפר את תפקודי הלב במנוחה ומסייע במניעת מחלות לב
  • צחוק מרפה את הגוף ומשחרר סטרס, ובכך מונע הפרשה של הורמוני עקה כמו קורטיזול ואדרנלין המפריעים לתפקוד הלב ומערכת העיכול
  • צחוק גורם לשחרור אנדרופינים במוח, ובכך מקל על כאב ומביא לתחושת עונג ושחרור

בקיצור, כיף לצחוק, יפה לצחוק וגם בריא לצחוק.

אז – רגע אחד, למה בעצם אנחנו לא צוחקים כל היום?

הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ
הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ

דרוש: סטנדאפיסט טוב

התשובה לכך פשוטה. שטף היום יום תובעני, מכביד ומאיים לבלוע את הכיף הפשוט. כדי שנשתחרר ממנו באמת, כדי שנצחק מכל הלב, אנחנו פשוט צריכים משהו שיעיף אותנו.

ניסויים שנערכו בחקר הצחוק (כן, יש דבר כזה!) מראים שמופעי סטנדאפ הם הגורם מס' 1 לצחוק טוב.

למה?

  • סטנדאפ הוא גם חוויה חברתית, וכידוע לצחוק יש סגולה מדבקת
  • במופע הסטנדאפ אנחנו הצופים איננו פעילים, מה שמאפשר התמכרות מוחלטת, הרפייה והפגת מתחים
  • סטנדאפ טוב כולל אלתורים ושימוש בסיטואציות שמתרחשות כאן ועכשיו. סטנדאפ כזה גורם לנו לצחוק פי כמה – בגלל ההפתעה ובגלל שזה מתוך העולם שלנו

 

בקיצור, לסטנדאפ טוב אין מתחרים.

כדי שהסטנדאפ יהיה טוב, צריך דבר אחד: סטנדאפיסט טוב!

אז איך יודעים מי מכל הסטנדאפיסטים הוא באמת כזה? מה בעצם הופך סטנדאפיסטים לטובים?

 

הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ – כך תזהו אותם

סטנדאפ הוא אינסופי.

כמו כל אמנות, גם כאן יש מגוון ענק של סוגי הומור, שמכל אחד מהם ניתן ליצור אינספור פאנ'צים מצחיקים, בדיחות ותיאורים קורעים. יש מגוון ענק של סוגי הגשה, שאת כל אחד מהם ניתן לבצע באינספור דרכים, תנועות, צלילים ומחוות.

אז כל סטנדאפיסט והייחודיות שלו, אין ספק. אבל יש מאפיינים שמשותפים לכל הסטנדאפיסטים הטובים, שהופכים אותם ל הסטנדאפיסטים הכי טובים בארץ. כך תוכלו לזהות אותם.

 

המאפיין  פירוט למה זה חשוב?
ביטחון עצמי סטנדאפיסט טוב הוא סטנדאפיסט שעומד טוב על הבמה, לא חושש לאלתר, לא לחוץ כל הזמן ש-"אולי זה לא יהיה מספיק מצחיק" – וכמו שאמרו חז"ל: לא הביישן למד, פירוש: אם אתה חסר ביטחון עצמי, סטנדאפיסט טוב אתה לא. ביטחון עצמי תורם בעיקר לזרימה של הסטנדאפ, שחייבת להיות ספונטנית, לא מתאמצת וכוללת אלתורים. דבר נוסף וחשוב זה ההגשה, אנשים לא אוהבים להרגיש שהם צוחקים כשמישהו מולם עם פרפרים בבטן. סטנדאפיסט טוב משדר ביטחון שכיף לצחוק אתו.
כריזמה וקסם אישי מכירים את זה שיש גיל שאתה קולט שחלק מהילדים בכיתה פופולריים יותר אפילו שהם לא בהכרח חכמים, יפים, מגניבים או טובי לב יותר מאחרים? באיזשהו שלב בילדות המאוחרת מתוודעים לראשונה למושג כריזמה. יש אנשים שפשוט נולדו מובילים. סטנדאפיסטים טובים שייכים לקבוצה הזאת. כדי להחזיק במה ולהחזיק קהל, חייבים את הכוח הפנימי הזה. סטנדאפיסטים לא כריזמטיים פשוט לא יגרמו לכם להקשיב להם, ואז – את מי זה מעניין מה הם אומרים והאם זה מצחיק.
גיוון יש המון סוגי הומור: יש הומור שנון וחד, כמו אירוניה ציניות ואבסורד. יש משחקי מילים ומשמעויות. יש הומור טיפש ומשחרר, כמו הומור הסלפסטיק – תנועות מצחיקות ונפילות פתאומיות.

יש הומור חכם שמשתמש בציפייה להומור, מציג קטע בשיא הרצינות וזה עצמו מצחיק… מה שחשוב זה גיוון. שימוש בכל סוגי ההומור, תחומי תוכן שונים ורבים ושילוב נכון.

לא כל סוג של הומור מדבר אל כולם ולא כל תוכן מצחיק את כולם במידה שווה. למשל, כשמדובר בהומור שנון העוסק בסטריאוטיפים שונים, מי שלא מכיר את הסטריאוטיפים לא יהנה. סטנדאפיסט טוב יודע לגוון וכך להצחיק את כולם.
אלתור סטנדאפיסט טוב באמת יודע לשלב אימפרוביזציות, שזה בעברית אלתורים. בדרך כלל, אלתורים עושים שימוש בפרטים אישיים של משתתפים או באירועים המתרחשים במהלך מופע הסטנדאפ עצמו. לאלתור יש מימד מפתיע ומרגש, שכן הוא עוסק בדברים שאנו מכירים כמו פרטים אישיים או דברים שמתרחשים מול עינינו. לכן מתקבל סטנדאפ מצחיק במיוחד. לא קל לאלתר, ורק סטנדאפיסט טוב באמת יצליח לעשות את זה.

 

הנה כל המאפיינים המשותפים שדרכם תזהו – האם מדובר בסטנדאפיסט טוב, אם לאו.

 

אז איך יודעים מיהם סטנדאפיסטים טובים?

כל המאפיינים הללו חשובים, אבל איך אפשר לדעת אם הם באמת קיימים? כל אחד יגיד על עצמו שהוא כריזמטי ואלוף בלאלתר.

 

הנה טיפים מעשיים:

  • העיצה הישנה והטובה: לשאול חברים. כל מי שאתם סומכים עליו והיה פעם במופע סטנדאפ יכול להועיל לכם.
  • הרימו טלפון, צרו קשר. נסו להיפגש עם הסטנדאפיסט, ללא התחייבות. התרשמות קצרה כזו יכולה ללמד אתכם לא מעט. אם בפגישה / טלפון ראשון הסטנדאפיסט גמגם, הזיע והתאמץ לעשות רושם טוב, כנראה הוא לא הסטנדאפיסט שאתם מחפשים, כן?
  • תראואיזה ערך מוסף הם מביאים לשולחן, למשל שילוב בין מופע סטנדאפ למופע טלפתיה

 

סטנדאפיסטים הכי טובים בארץ הם כאלה שיעשו לכם את זה! לא תוכלו להפסיק להיקרע מצחוק. וטוב שכך, כי הצחוק יפה לבריאות וגם פשוט יפה, סתם כך. אז איך אומרים? צחוק טוב הכל טוב.

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
גידי ליבנה

גידי ליבנה הוא סטנדאפיסט ישראלי אשר הופיע בתוכניות טלויזיה כמו "גוט טאלנט ישראל", "פותחים יום", "ערוץ הצחוק של טדי" ובימים אלו הוא עובד על פרוייקטים נוספים לסטנדאפ, לטלויזיה ולאינטרנט. 

להזמנת המופע השאירו פרטים

לקוחות מספרים

הינו בארוע יומולדת 50 בו גידי הופיע, ההופעה היתה מהנה, מצחיקה ועם המון הפתעות בתחום אומנות החושים.אמנות החושים היתה ברמה גבוהה ומפתיעה בצורה יוצאת מן הכלל, נותרנו פעורי פה.
אורן צדוק
אורן צדוק
20:08 01 May 23
החיים שלי מאוד אינטנסיבים ומשלבים עבודה-קריירה ולימודים מסביב לשעון. אשתי מתקשרת אלי ושואלת אותי: תגיד מה דעתך שנזמין את אומן החושים גידי לבנה להופיע באירוע בת המצווה של נועה ביתנו?האמת לא הכרתי בכלל ולא חשבתי בכיון הזה. רשמתי את שמו בגוגל, הספיק לי קטע של דקה מתוך סרטון ואמרתי לה מיד: תסגרי איתו!באירוע גידי היה קליל ומצחיק. היתה לו משימה לא קלה. הקהל היה מאוד מגוון מילדים בני 6 ועד מבוגרים בני 80. עם המון קסם אישי וקסם שדורש המקצוע שלו האורחים לגמרי היו איתו.בסוף האירוע הכי הרבה תגובות קיבלתי עליו. מהדהד לי משפט שחזר על עצמו מכמה אורחים:״איך הוא עושה את זה? אם הייתי יודע הייתי הולך להיות קוסם 🤣גידי הייתי שירותי ומקסים ונחמד ואדיב.המון תודות על כך שהפכת את בת המצווה של הבת שלנו לאירוע מיוחד 🙏🏼
תומר ורד - Freemusic Djs
תומר ורד - Freemusic Djs
13:01 25 Jun 22
איש נעים, שנון וחד. מעבר למופע המהפנט, הוא נשאר איתנו גם שעות אחריו ולא הפסיק לבדר אותנו. תודה רבה, עד האירוע הבא....
Dror Lehrmann
Dror Lehrmann
09:39 07 Oct 18
בן אדם משכמו ומעלהמופע מדהים ומרתק שלא רציתי שיגמרתודה גידי,אתה קסם של בחור:)
David Woland
David Woland
02:49 07 Oct 18
הייתי בהופעה שלו בתיאטרון הקופסא. הבן אדם לא רק קוסם שאין לי מושג איך הוא עושה את מה שהוא עושה. הוא גם מצחיק ברמות.ממליץ.תודה גידי
ori toledano
ori toledano
22:10 06 Oct 18
מרגש ומלהיב, בעליכולת מדהימה לרתק ולהקסים תרתי משמע. אמן חושים כשרוני, חובה לראות.
Ronit Farjune
Ronit Farjune
20:59 25 Nov 17
בנאדם מדהים ומקצוען אמיתי! הזמנתי אותו למספר אירועים וכולם יצאו מעולים!ממליץ בחום.
Boris Vaxman
Boris Vaxman
13:45 23 Nov 17
אדיר!הזמנו אותו לבר מצווה של אחיין שלי, המופע שלו שילב הומור נקי לכל המשפחה וריתק מבוגרים וילדים כאחד, מופע נהדר ומומלץ בחום לכל אירוע.
Elad Gilady
Elad Gilady
11:50 23 Nov 17
הזמנתי את גידי ליומולדת של חברה. הוא הופיעו עם חומר מקורי, משובח ומלא הומור. מחיר מעולה ואחלה מופע.
Omry Hazut
Omry Hazut
11:49 23 Nov 17
js_loader

עוד מאמרים מעניינים

רוצים לעקוב ?

סטנדאפיסט גידי ליבנה

הזמינו מופע סטנדאפ לאירוע שלכם

מלאו את הפרטים ונשוב עליכם בהקדם
דילוג לתוכן